حفاظ درب آكاردئوني آهني و مقاوم

از جمله حفاظ‌هايي كه براي نوع ها درب‌ استفاده مي شود، حفاظ درب آكاردئوني آهني و مقاوم نام دارد. از اين نوع حفاظ، اكثراً جلوي درب مغازه‌ها، شركت‌ها و يا آپارتمان‌ها بكار مي رود. با توجه به اينكه ساختار اين نوع از حفاظ، نسبت به ساير حفاظ‎ها ساده‌تر به نظر مي‌آيد، بيشتر مورد توجه قرار مي‌گيرد. با اين‌حال از آنجايي كه حفاظ درب آكاردئوني آهني و مقاوم بايد مستحكم باشد، جنس آن از آهن خواهد بود و به شكل پروفيل ساخته مي شود، ضمن اينكه درون پروفيل‌ها را از طرح و شكل‌هاي عمودي و افقي پر مي‌كنند تا مقاومت درب افزايش يابد. در ادامه قصد داريم در خصوص موارد مرتبط با اين درب صحبت كنيم و توصيه مي كنيم كه اگر مي خواهيد به تازگي از آن استفاده نماييد، اين مقاله را تا انتها مطالعه كنيد.

ويژگي‌هاي حفاظ درب آكاردئوني آهني و مقاوم

همانطور كه در بالا عرض كرديم، حفاظ درب آكاردئوني آهني و مقاوم به منظور حفاظت از مكان‌هاي مختلف نصب مي شود، از اين رو بايد بسيار مستحكم باشد. با چنين شرايطي مي توان ويژگي هاي زير را براي درب‌هاي آكاردئوني در نظر گرفت:

  • وجود مقاطع كناري در درب‌هاي آكاردئوني كه اندازه‌هاي آن بايد 30 در 50 باشد.
  • بكار بردن پرچ‌هاي با كيفيت به هنگام اتصالات
  • وجود دستگيره‌هاي فلزي موسوم به كونيك
  • وجود كمربند ايمني
  • استفاده از جوش SMAW در مسير توليد درب
  • بكار بردن تسمه با ابعاد 20 در 5

مزاياي حفاظ درب‌هاي آكاردئوني

استفاده از حفاظ درب آكاردئوني آهني و مقاوم نسبت به ساير درب‌ها بعنوان حفاظ، حسن هاي بسيار مناسبي دارد. يكي از اين حسن‌ها به كم اشغال كردن فضا در هنگام باز و بسته شدن درب مربوط است. همچنين حفاظ درب آكاردئوني آهني و مقاوم بسيار سبك است و به انرژي زيادي جهت باز و بسته كردن آن نياز نداريم.

مزيت حفاظ شاخ گوزني آهني روي ديوار  از جمله عوامل مؤثر بر انتخاب انواع حفاظ شاخ گوزني

انتخاب حفاظ آهني شاخ گوزني در واقع دربرگيرنده نكات بسياري مي شود. زماني كه شما ميخواهيد يك حفاظ را انتخاب كنيد بايد بدانيد كه به درستي بايد پول بسياري خرج كنيد تا بتوانيد امنيت را الي مرز زيادي برآورده كنيد. هرچقدر هم كه شما خرج هاي اكثريت را براي حفاظ در عقيده بگيريد برگزيدن شما نيز گوناگون تر خواهد شد. البته بايد بدانيد كه هزينه هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين دسته شما را با عوامل كارساز در گزينش نوع حفاظ شاخ گوزني آشنا كنيم. مزيت حفاظ شاخ گوزني آهني روي ديوار يكي از مهم ترين عواملي است كه بايد به آن دقت كنيد.

مزيت حفاظ هم زياد مهم است. شما بايد امنيت و ايمني حفاظ شاخ گوزني را حفظ كنيد. بايد در اين زمينه گزينش هاي خود را به دقت بررسي كنيد. بلندي و وانگهي پيچيدگي هايي كه در اين گويه وجود دارد به شما اجازه خواهد عدل كه كار خريد و فروش حفاظ شاخ گوزني را به آساني انجام دهيد. اگر شما حتي در يك محل امن هم در ميان شهر حيات كنيد دست شما باز است كه حفاظ هاي ساده اي همانند حفاظ هاي سرنيزه اي بهره‌گيري كنيد.

آشنايي با انواع درب ويلايي فرفورژه آهني و فلزي زيبا و مقاوم

امروزه از انواع مختلفي در ها استفاده مي شود كه شايد مهم ترين استفاده از آن ها در درب هاي ويلاها باشد. آيا شما هم با انواع درب ويلايي فرفورژه آهني و فلزي زيبا و مقاوم آشنايي داريد و مي دانيد كه از چه جنس هايي ساخته مي شوند؟ درب ويلايي فرفورژه آهني و فلزي زيبا و مقاوم هم ميتواند از جنس آهن باشد و هم از جنس چارچوب هاي چدني و يا فرفورژه. در اين بخش با ما همراه شويد تا شما را با انواع درب ويلايي فرفورژه آهني و فلزي زيبا و مقاوم آشنا كنيم.

درب هاي حياطي فرفورژه از چارچوب هايي ساخته شده اند كه شكل ظاهري آن ها را برخلاف انواع درب هاي مدرن پيچيده تر مي كند. البته اين نوع درب ها معمولا براي ساختمان ها استفاده دارند و متفاوت از درب هاي ويلايي هستند.

انواع درب ويلايي فرفورژه آهني و فلزي زيبا و مقاوم

البته انواع درب ويلايي فرفورژه آهني و فلزي زيبا و مقاوم يكي نيست و شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را مشاهده كنيد كه در واقع براي ويلاها مورد استفاده قرار مي گيرند. بايد بدانيد كه انواع مختلف درب ويلايي فرفورژه آهني و فلزي زيبا و مقاوم ويژگي هاي متفاوتي دارند و همين هم باعث مي شود كه استفاده از آن ها در مناطق مختلف متفاوت باشد.

براي مشاوره با كارشناسان حفاظ سازه در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري آفتاب

 

 

http://community.runanempire.com/index.php?p=/discussion/273899/%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%88-%D8%AA%D9%86%D9%88%D8%B9-%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D9%81%D9%84%D8%B2%DB%8C-%D9%81%D8%B1%D9%81%D9%88%D8%B1%DA%98%D9%87?new=1

https://zenwriting.net/apyvl0g8gu

https://postheaven.net/ozam4rgnra

https://www.onfeetnation.com/profiles/blogs/6595159:BlogPost:23414505

https://www.fitpa.co.za/activity/p/482330/

https://www.pawer.global/activity/p/285072/

https://mundoalbiceleste.com/activity/p/1615054/

https://www.pedicure.com/activity/p/439748/

https://uceda.org/activity/p/366637/

https://www.victoriaeducation.co.uk/activity/p/936732/

https://checkpointforarts.com/activity/p/677327/

 

آسانسورها وسايل جالب و پيچيده اي مي باشند و حادثه آفريني آن ها نبايد دست كم گرفته شود. علي رغم اين حوادث، وقتي صحبت از تعمير آسانسور، نگهداري آسانسور و سرويس آسانسور مي شود، خيلي ها با سهل انگاري، نياز به تعمير آسانسور و بازديد و سرويس ماهانه را ناديده مي گيرند.

بااين حال همه قبول داريم كه هزينه تعمير آسانسور و سرويس و نگهداري آسانسور قطعا به هزينه هاي احتمالي جاني آن مي ارزد! البته دور از واقعيت نيست كه تعميركار آسانسور ناكارآمدي كه بر تعمير و نگهداري آسانسور و بالابر اشراف ندارد مي تواند مردم را به استفاده از خدمات تعمير و نگهداري آسانسور بي رغبت كند.

در اين مقاله با كمك آسانسور مانا سعي داريم به شرح همه چيز درباره تعمير و نگهداري آسانسور و بالابر و حفظ آسانسور بپردازيم. بعد از خواندن اين اين مقاله متوج خواهيد شد كه براي سالم نگه داشتن آسانسور خود چه كارهايي لازم است انجام دهيد و اطلاعات مفيدي هم درباره هزينه خدمات آسانسور و سرويسكاران خواهيد داشت.

نشانه هاي خرابي آسانسور

از قديم گفته اند نشانه ها حرف هايي براي گفتن به شما دارند! آسانسور، اين بالابر پيچيده مكانيكي، امكان دارد به زبان بي زباني به شما بگويد كه به دكتر و تعمير كار نياز دارم، دردم را جدي بگيريد!
البته با توجه به تفاوت مدل هاي آسانسور هر نوع از آن ها امكان دارد كه به زبان خودش صحبت كند. اما به طوركل، با سه نشانه اعلام نياز به تعمير آسانسور و بالابر بيان مي شود:

آسانسور زياد از كار مي افتد

طول عمر متوسط يك آسانسور 15-20 سال است. پس، از آسانسورهاي واحد هاي قديمي بايد توقع بد كار كردن و از كار افتادن را داشته باشيم؛ جاي تعجبي ندارد كه اين دست از آسانسورها به دفعات ازكار بيفتند.

ازجمله مشكلات رايجي كه بيشتر با آسانسورهاي قديمي تجربه كرده ايد، باز و بسته نشدن صحيح درب ها است. اگر يك بار در هفته با اين مشكل روبرو شديد، بدانيد شايد سرويس آسانسور ساختمان را فراموش كرده ايد و حالا، زمان تعمير و نگهداري آسانسور فرا رسيده و بايد با آسانسور مانا تماس بگيريد.

صداهاي زياد

اگر آسانسورتان حين استفاده صداهاي زيادي از خود توليد مي كند صداهايي كه امكان دارد از موتورخانه، جا به جا شدن ترمزهاي آسانسور، شل شدن قطعات، خوردگي كفشك كابين آسانسور، تنظيم نبودن سيستم پاراشوت و ساييدگي، عدم هم ترازي كابين آسانسور با طبقات، استاندارد نبودن كابين آسانسور و… باشد، اين آژير نياز به تعمير و نگهداري آسانسور و بالابر است. به خصوص اگر سرويس و نگهداري آسانسور درست انجام نشده باشد، ناشنيده گرفتن اين صداها عواقب خوبي به دنبال ندارد؛ سريعا براي تعمير آسانسور اقدام كنيد.

متوقف شدن ميان طبقات

اين اتفاق ازلحاظ امنيتي جديت بسياري دارد. به عنوان مثال فرض كنيد كه آسانسور بالا يا پايين يك طبقه متوقف شود و ساكنين داخل كابين حواس پرت باشند، و يا از قضا، در يك روز پر از كاري تمركز خوبي نداشته باشند، اتفاقات بدي مثل زمين خوردن يا آسيب ديدن امكان دارد رخ دهد. متوقف شدن آسانسور ميان طبقات با گذر زمان بدتر هم خواهد شد. به محض اينكه اين نشانه را دريافت كرديد، به فكر آوردن تماس گرفتن با آسانسور مانا براي تعمير آسانسور يا بالابر خود باشيد.

تغيير سرعت آسانسور

آيا آسانسور تان قبل از ايستادن سرعتش كم مي شود يا ناگهان سرعت مي گيرد؟ آيا وقتي آسانسور از طبقات مي گذرد سرعتش تغيير مي كند؟ هركدام از اين اتفاق ها مي تواند خبر از خرابي قطعي جزئي از آسانسور را دهد. بايد هرچه زودتر براي تعمير آسانسور اقدام كنيد.

زمان انتظار زياد يا توقف هاي ناگهاني

آسانسور شما فقط يك دستگاه مكانيكي نيست، بلكه يك دستگاه الكتريك و الكترونيك است. در صورت افزايش دما و درست كار نكردن سيستم تهويه آسانسور در تابستان، قديمي شدن سيستم كنترلي، اختلالات الكترونيك مدار الكترونيك كنترلي و خرابي سنسورها باعث زمان هاي انتظار زياد و يا توقف هاي ناگهاني آسانسور شود. خرابي آسانسور شما هر علتي كه داشته باشد، تصميم تعمير و نگهداري آسانسور و بالابر را پشت گوش نيدازيد.

اگر سرويس و نگهداري آسانسور به طور ماهانه صورت گرفته، جاي نگراني ندارد يا حداقل نگراني كم تري دارد، بعيد است كه ناگهان و غيرمنتظره با اين نشانه ها رو به رو شويد يعني ناگهان به تعمير و نگهداري آسانسور و بالابر نياز پيدا كنيد. همين حالا براي مشاوره و رفع ابهامات خود درباره سرويس و تعمير با آسانسور مانا  https://asansormana.com/   تماس بگيريد.

منبع : اسانسور مانا   asansormana.com

DVR هاي AcuSense و دوربين هاي مداربسته ColorVu

يكي از محصولات جديد شركت هايك ويژن با قابليت هوش مصنوعي DEEP LEARNING ،DVR هاي توربو HD AcuSense با قابليت ضبط تصاوير زنده 24 ساعته و دوربين هاي مداربسته توربو ColorVu است.
تكنولوژي AcuSense بر اساس الگوريتم هوش مصنوعي DEEP LEARNING هايك ويژن است كه اولين بار در سال گذشته در محصولات IP خود از آن استفاده كرد. الگوريتم هاي Deep Learning بسيار پيچيده تر از الگوريتم هاي دوربين هاي قديمي است كه داراي عملكرد سطحي هستند. در Deep Learning توانايي يادگيري وجود دارد كه به طرز شگفت آوري منجر به ارتقا عملكرد سيستم تجزيه و تحليل محتواي تصويري (VCA) مي شود.

DVR هاي AcuSense

DVR هاي AcuSense قادرند تا مشخصات ظاهري انسان و همچنين وسايل نقليه را از ميان حجم بزرگي از سوژه هاي مختلف ديگر تشخيص دهند. نه تنها قادر به تشخيص انسان و وسيله نقليه هستند بلكه حتي مي توانند آلارم هاي كاذب را كه توسط اشيا متحرك ديگر ايجاد مي شود تشخيص داده و فيلتر يا حذف كند. اين دستگاه هاي ضبط به طور كلي داراي 3 ويژگي مهم زير هستند:

  • قابليت تعقيب و رديابي سوژه
  • فيلتر و حذف آلارم هاي كاذب
  • قابليت جستجوي سريع سوژه در تصاوير


اين تكنولوژي همچنين داراي يك تابع قدرتمند و سريع براي جستجو در ميان تصاوير است كه قادر به تجزيه و تحليل تصاوير ضبط شده و استخراج تمامي سوژه هاي انساني و وسايل نقليه از بخش هاي مربوطه است.اين بدان معناست كه كاربران مي توانند به سرعت براي سوژه مورد نظر خود در ميان تصاوير جستجو كنند. اين ويژگي هاي هيجان انگيز دستگاه هاي ضبط DVR را قوي تر و قابل اعتماد تر از قبل مي سازد.

دوربين هاي ColorVu

در حالي كه DVR هاي AcuSense به عنوان مغز سيستم عمل مي كنند، دوربين هاي مداربسته ColorVu حكم چشم ها را دارند. با لنزهاي پيشرفته با ديافراگم هاي بزرگ نور بيشتري را جذب مي كنند.
با وجود پيشرفت هاي زياد در سيستم دوربين هاي مداربسته در سال هاي اخير، اما همچنان محدوديت هاي امنيتي بسيار زيادي وجود دارند كه تاكنون رفع نشده اند، مانند امكان ديد در شب با وضوح بالا و ضبط تصاوير رنگي. دوربين هاي ColorVu براي برنامه هاي نظارتي طراحي شده اند كه لزوم وجود تصاوير رنگي با وضوح بالا در آنها بويژه در محيط هاي كم نور از اهميت بالايي برخوردار است. با داشتن حساسيت بالا در محيط هاي بسيار كم نور، دوربين مي تواند تصاويري روشن و واضح را به صورت 234 ساعته ارائه نمايد. علاوه بر اين، اين دوربين ها داراي منبع نوري و لنزهاي ضدانعكاسي هستند كه منجر به ايجاد تصاويري واضح و با كيفيت مي گردد.    
اين تكنولوژي ها براي كارشناسان نصب دوربين مداربسته نيز مفيد خواهد بود زيرا مي توانند بسياري از ويژگي هاي هوشمند تصويري را به سيستم موجود اضافه كنند و آن را به سادگي جايگزين مدل هاي قديمي DVR نمايند. همچنين از جهت ديگر براي كاربران نيز بسيار كارا و مفيد بوده زيرا باعث صرفه جويي در منابع (نيروي) انساني و مالي مي گردد.

  1. https://www.pedicure.com/activity/p/439065/
  2. https://www.bloglovin.com/@seomypassion12/9134727
  3. https://telegra.ph/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-07-27
  4. http://mcdonaldauto.ning.com/profiles/blogs/3053623:BlogPost:7951762

 

 

آسانسور به عنوان وسيله مكانيكي كه دائما مورد استفاده افراد در همه سنين قرار مي گيريد بايد هميشه مورد بازبيني قرارگيرد تا بتوان از سلامت كامل آن اطمينان حاصل كرد؛ از اين رو سرويس و نگهداري آسانسور در مركز آسانسور مانا يك امر مهم و حياتي به حساب مي آيد.

حال سوالاتي پيش مي آيد :

  1. چگونه بايد آسانسور خود را سرويس كنيم؟
  2. سرويس آسانسور به مهارت خاصي نياز دارد يا همه مي توانند سرويس آسانسور خود را انجام دهند؟

در پاسخ به اين سوالات مي توان گفت، براي تعمير و نگهداري هر وسيله اي مكانيكي كه در اطراف خود مي بينيم علاوه بر آشنايي كامل با وسيله و مكاهمم كارد آن شما بايد در زمينه تعمير و نگهداري اين وسايل آموزش كافي در زمينه هايي هم چون چگونه سرويس كردن آسانسور، تعمير آسانسور و قطعات آن و آشنايي با تابلو فرمان ديده باشيد در غير اين صورت افراد با تعمير و نگهداري وسايل به صورت خود سرانه باعث آسيب رساندن به وسايل و در بعضي از موارد حتي باعث آسيب رساندن به خودشان مي شوند.

عواقب ناشي از عدم سرويس دوره اي

  • خرابي در «رزيستور» هاي تابلو فرمان باعث خرابي «درايو» تابلو فرمان مي شود؛ «درايو» يكي از گران قيمت ترين قطعات آسانسور است.
  • كم شدن روغن «موتور گيريبكس» كه تنها با اضافه كردن روغن در سرويس دوره اي مي توان آن را برطرف كرد، باعث خرد شدن كل «موتور گيريبكس» و از از ميان رفتن آن مي شود. هزينه روغن موتور گيربكس كجا هزينه موتور گيربكس كجا!
  • تنظيم نبودن «فنر گاورنر» كه تنها با يك بازرسي و تنظيم مجدد قابل حل است، باعث «پاراشوت» كردن آسانسور و از ميان رفتن «ريل»هاي آسانسور مي شود.
  • كثيف بودن و يا وجود گرد و غبار روي «لقمه هاي پاراشوت»-كه تنها با تميز كردن لقمه ها به صورت منظم در هر بازديد سرويس و نگهداري انجام مي شود- باعث «پاراشوت» كردن آسانسور و از ميان رفتن «ريل»هاي آسانسور مي شود.
  • بازييني نكردن «سيم بكسل» باعث مي شود كه افراد متوجه خوردگي «سيم بكسل» نشوند؛ خوردگي «سيم بكسل» باعث ليز خوردن «سيم بكسل» و در آخر سقوط آسانسور مي شود.

چگونه مي توان از مناسب بودن خدمات سرويس و نگهداري آسانسور مطمئن شد؟

سرويس نگهداري آسانسور بايد توسط افرادي صورت گيرد كه در زمان ايجاد خسارت براي آسانسور و يا رخ دادن حادثه پاسخگو باشند، با توجه به اين موضوع مي توان گفت سپردن سرويس نگهداري آسانسور به اشخاصي كه به طور مستقل كار مي كنند يا به اصطلاح سرويسكاران موتوري كاري اشتباه است.

چون تنها راه ارتباط و درسترسي به اين افراد يك شماره همراه است كه با قطع شدن اين شماره دسترسي شما به سرويسكار هم قطع مي شود، سرويس نگهداري آسانسور بايد توسط شركت هاي آسانسوري معتبر و با عقد قرارداد سرويس و نگهداري آسانسور https://asansormana.com/   صورت گيرد.

در غير اين صورت در زمان بروز حوادث همه مسئوليت هاي مالي و حقوقي حادثه بر عهده مدير ساختمان خواهد بود، اين عمر حتي در صورت برخورداري آسانسور شما از خدمات بيمه آسانسور هم صادق است چون هيچ يك از شركت هاي بيمه هيچ غرامتي براي آسانسور هايي كه فاقد قرارداد سرويس و نگهداري مي باشند نمي پردازد.

نتيجه گيري

انجام سرويس و نگهداري آسانسور به طور ماهيانه امري مهم و غير قابل انكار است؛ اما اگر سرويس و نگهداري آسانسور توسط ساكنين ساختمان و يا افراد غير متخصص صورت گيرد مي تواند حوادث غير قابل جبراني را به وجود آورد كه جبران خسارت مالي اين حوادث بر عهده ساكنين و مدير ساختمان است. همين حالا براي سرويس آسانسور خود با آسانسور مانا   https://asansormana.com/   تماس بگيريد

 

سايبان سايه و راحتي را براي مناطق داخلي و خارجي ايجاد مي كند

 

سايبان ها لوازم جانبي عالي براي افزايش سايه و راحتي در داخل و خارج از محل سكونت هستند. به عنوان مثال ، سايبان هاي نصب شده بر روي پنجره ها و درهاي شيشه اي كشويي از فيلتر شدن نور خورشيد در شيشه جلوگيري مي كند. اين به جلوگيري از آسيب ناشي از نور خورشيد به كف و مبلمان كمك مي كند و همچنين انتقال حرارت از اشعه خورشيد را محدود مي كند و دماي داخلي خانه شما را بدون كار اضافي از سيستم تهويه مطبوع ثابت نگه مي دارد. بر اساس همان اصل ، سايبان هايي كه در فضاي باز مانند حياط يا عرشه استخر نصب مي شوند ، از قرار گرفتن بيش از حد در معرض آثار مخرب اشعه ماوراء بنفش خورشيد براي افراد و مبلمان زير آن جلوگيري مي كند. اين امر به نوبه خود شما را در بيرون از خانه سردتر نگه مي دارد و مبلمان فضاي باز شما را در وضعيت بهتري نگه مي دارد.

 

انواع مختلفي از سايبان وجود دارد كه مي توانيد بر روي ملك شما نصب كنيد ، مانند:

http://bamanbash7.parsiblog.com/Posts/186/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%d9%8a+%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9+%d8%b3%d8%a7%d9%8a%d8%a8%d8%a7%d9%86+%d9%88+%d9%82%d9%8a%d9%85%d8%aa+%d8%a2%d9%86/

    ثابت يا ثابت - اين نوع سايبان معمولاً به طور دائمي به ديوار خانه متصل مي شود و نمي تواند حركت كند.

    قابل جمع شدن - اين نوع سايبان را مي توان به ديوار خانه وصل كرد ، اما مي توان آن را با استفاده از يك ميل لنگ دستي يا يك كنترل موتوري گسترش داد يا جمع كرد و به كاربر اين امكان را مي دهد كه ميزان سايه زير آن ايجاد شود.

    مستقل - اين نوع سايبان نيز قابل جمع شدن است ، اما به جاي اينكه به ديوار متصل شود ، ساختار سايه خاص خود است كه مي تواند در هر نقطه از يك ملك قرار گيرد.

    روكش سايبان - اين نوع سايبان بر روي يك ساختار موجود مانند كلاه فرنگي نصب مي شود. مي تواند ثابت يا جمع شود.

 

اگر مي خواهيد گزينه هاي مختلف سايبان براي خانه خود را كشف كنيد ، به   https://sayehban.co/   مراجعه كنيد. ما در ايجاد سايبان سفارشي براي مشتريان خود تخصص داريم و اطمينان حاصل مي كنيم كه آنها راه حل مناسب سايه را براي نيازهاي سبك زندگي و ترجيحات زيبايي شناختي خود دريافت مي كنند. سايبان ما مي تواند متناسب با ابعاد دقيق شما تعيين شود و در رنگ ها و الگوهاي متعدد موجود است كه مطمئناً نماي بيروني خانه و سليقه شخصي شما را تكميل مي كند.

 

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد سايبان هاي سفارشي كه مي توانيم براي خانه شما ايجاد كنيم ، امروز با سايت سايبان برقي منصف     https://sayehban.co/         با ما تماس بگيريد.  

منبع  :   سايبان برقي منصف

http://naranji5.blogtez.com/post62.php

http://khoshmazeh.famblog.ir/post/155

 

https://www.victoriaeducation.co.uk/activity/p/863687/

https://checkpointforarts.com/activity/p/622706/

https://kason97179866.wordpress.com/2021/08/10/%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d9%85%d8%ba%d8%a7%d8%b2%d9%87/

https://ello.co/jackkhan331/post/dwyhutu-uevnlgzenvpmvw

https://vvfit.com/activity/p/1253025/

https://edukite.org/activity/p/1507275/

http://onlineklubben.dk/site/activity/p/430188/

http://customerpolicedepartment.com/activity/p/738441/

https://myspace.com/cozejexo/post/activity_profile_50315114_22c5bd4c40a045ec840e2a31ba9f386b/comments

http://coinwatchers.com/forums/p/289719/

 

 

 

كليد و پريز ايران الكتريك مدل اليزه

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/01/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%B2-%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%B2%D9%87-%D9%85%D8%AA%D8%A7%D9%84-%D8%B3%DB%8C%D9%84%D9%88%D8%B1.jpg

كليد و پريز مدل اليزه به لطف قيمت مناسب و طراحي خاص يكي از پرفروش ترين و پرطرفدار ترين مدل هاي كليد پريز توليد شده توسط شركت ايران الكتريك ميباشد.

كليد پريز هاي مدل اليزه همگي داراي مكانيزم به روز شده و منطبق با طراحي روز دنيا و همگام با آخرين استانداردهاي جهاني ميباشند. اين مدل كليد و پريز توسط جديدترين دستگاه ها و به روزترين تكنولوژي هاي روز دنيا ساخته ميشود.

شركت ايران الكتريك در ساخت كليد و پريز مدل اليزه با استفاده از مرغوبترين متريال بهترين كيفيت رو براي شما به ارمغان مي‌آورد. مدل اليزه با توجه به كيفيت بالا و طراحي عامه پسند و همچنين دوامي ماندگار داراي قيمت مناسبي براي مصرف‌كنندگان عزيز ميباشد.

نكات مهم هنگام خريد كليد و پريز الكتريك مدل اليزه

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/01/%D8%B3%D9%87-%D9%BE%D9%84-%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%B2%D9%87-%D8%B7%D9%84%D8%A7%DB%8C%DB%8C.jpg

از نكات مهم هنگام خريد كليد و پريز ايران اين ميباشد كه كليد و پريز مدل اليزه همگي داراي يك نوع مكانيزم و زيرساخت ثابت ميباشند و همگي از كيفيت يكساني برخوردار هستند.

تنها وجه تمايز اين مدل در طرح و رنگ و جنس قاب دور و رويه كليد پريز ميباشد و يا به عبارتي ساده تر ميتوان گفت از عوامل تاثير گذار بر قيمت كليد پريز اليزه در شكل ظاهري اين نوع كليد پريز ها ميباشد.

انواع كليد و پريز اليزه

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/01/%DA%A9%D9%88%D9%84%D8%B1-%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%B2%D9%87-%D8%B7%D9%84%D8%A7%DB%8C%DB%8C.jpg

كليد و پريز مدل اليزه داراي چندين طرح متفاوت ميباشد. انواع كليد و پريز اليزه به شرح زير ميباشد

اليزه اقتصادي:

مدل اليزه اقتصادي همانگونه كه مشخص است بسيار اقتصادي ميباشد يعني داري قيمت بسيار مناسب و ارزان ميباشد. كه در رنگ هاي سفيد و كرم توليد ميگردد و مي‌توان گفت اين مدل ارزان ترين مدل كليد پريز موجود در بازار ميباشد،

كه البته قابل توجه ميباشد داراي مكانيزم بسيار با كيفيتي ميباشد. قاب رويه كليد پريز اليزه سفيد و اليزه كرم به مكانيزم پيچ شده و ثابت ميباشد. البته مي‌توان اين مدل رو به صورت مكانيزمي و قاب جداگانه هم تهيه كرد. كليد پريز مدل اليزه اقتصادي محبوب پروژه هاي انبوه‌سازي ساختماني ميباشد.

اليزه رنگي :

مدل اليزه رنگي از كليد و پريز داراي قاب هاي رنگي هستند كه شامل چهار رنگ اصلي اليزه بژ، اليزه نقره اي، اليزه زغال‌ سنگي و اليزه زرشكي ميباشد. در اين مدل از مكانيزم اليزه استفاده شده است با اين تفاوت كه قاب دور و قاب رويه اين كليد پريز ها قابل جدا شدن و تعويض هستند و قابليت تغيير و تركيب شدن با يكديگر را دارند.

مصرف كنندگان با توجه به طراحي دكوراسيون داخلي خود مي‌توانند تركيب رنگ جديدي از كليد و پريز را خلق كنند و كليد و پريز منحصر به فرد منطبق با سليقه خودشان رو ايجاد كنند و از آميزش رنگ ها لذت ببرندكليد پريز اليزه رنگي با قاب رنگ متاليك به فضاهاي مدرن زيبايي خاصي ميبخشد و همچنين جزو محصولات ميان رده با قيمت مناسب ميباشد.

اليزه طرح متال :

جنس قاب رويه مدل اليزه طرح متال از پلي كربنات ميباشد كه توسط آلياژ هاي خاصي روكش و آبكاري شده است و با رنگ براق حس فلز رو براي مصرف كننده تداعي ميكند و همانگونه كه از اسم اين مدل مشخص هست فقط طرح متال ميباشد و بايد توجه داشت كه  داراي قاب فلزي نميباشد.

در حال حاضر اين مدل در دو رنگطرح متال سيلور براق (همانند استيل) و طرح متال طلايي براق توليد ميگردد و با قيمت مناسب مي‌تواند جايگزين خوبي براي كليد و پريز هاي فلزي ميباشد.

اليزه فيلم پترن:

در حال حاضر براي ساخت و توليد اين سري از كليد و پريز فقط از طرح چوب تيره استفاده مي‌گردد. كليد و پريز اليزه فيلم پترن، داراي چاپ ثابت و رنگ الكترواستاتيك ميباشد. در فرايند توليد اين مدل از تكنولوژي ظاهر كردن نگاتيو و چاپ ثابت فيلم پترن روي كليد و پريز ها استفاده ميگردد. تمامي محصولات ايران الكتريك داراي رنگ الكترواستاتيك ميباشند كه در برابر خط و خش و استفاده بسيار مقاوم و داراي ثبات رنگ ميباشد.

كليد و پريز اليزه با ساختاري ساده و شيك با ظاهري زيبا و قيمتي مناسب مي تواند در محيط هاي اداري، منازل، ساختمان هاي تجاري، پروژه هاي انبوه سازي و غيره به كار رود.

خريد و قيمت كليد پريز مدل اليزه

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2020/09/%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%B2-%D8%A8%D8%B1%D9%82-%DB%8C%D9%88-%D9%BE%DB%8C-%D8%A7%D8%B3-%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%B2%D9%87-%D8%A8%DA%98.jpg

جهت خريد كليد پريز مدل اليزه و اطلاع از آخرين قيمت و كسب اطلاعات بيشتر ميتوانيد به سايت رسمي فروشگاهي اينترنتي ايران الكتريك مراجعه كرده و خريد خودتون رو به صورت آنلاين انجام  دهيد.

 

 

كلاس طراحي لباس – دوره طراحي لباس

 

در واقع مرحله مهم و اصلي كار از اينجا شروع مي شود. در مورد آنچه كه مي خواهيد ايجاد كنيد دقيق فكر كنيد. طرح اصلي لباس خود را مشخص كنيد و آن را با جزئيات كامل نشان دهيد؛ براي مثال اگر لباسي را طراحي مي كنيد طرح ها، چين، گره، پاپيون، قوس ها و غيره را بايد طوري به الگو اضافه كنيد تا يك طرح زيبا و خاص به وجود آوريد. روي عناصر منحصر به فرد متمركز شويد و جزئيات، لوازم جانبي و تزئينات مناسبي را روي الگو طراحي كنيد تا بتوانيد سبكي واضح و روشن را به نمايش بگذاريد. اگر به ايده هاي تازه اي نياز داريد و يا نمي دانيد از كجا شروع كنيد، مي توانيد از مجلات و يا سايت هاي مد، الهام بگيريد.

 

طراحي مد لباس

2. دوره طراحي لباس

لباس ها را پر رنگ و با جزئيات ترسيم كنيد

لباس را جسورانه ترسيم كنيد. از آنجا كه هدف طراحي مد، نشان دادن ايده هاي طراحي شماست؛ هنگام رسم كردن لباس روي الگو از خطوط پر رنگ استفاده كنيد. لباس را طوري طبيعي طراحي كنيد كه گويي روي الگو به طور واقعي آويزان شده است. بايد در اطراف آرنج و كمر، در نزديكي شانه ها، مچ پا و مچ دست چين و چروك وجود داشته باشد. هنگام كشيدن لباس روي الگو بايد به اين فكر كنيد كه يك لباس چگونه روي بدن يك فرد مي ايستد و با ظرافت تمام آن را طراحي و در مدل خود پياده كنيد.

دوره طراحي لباس

 

كلاس طراحي لباس  به ياد داشته باشيد پارچه ها با جنس هاي مختلف، به حالت هاي گوناگون روي بدن قرار مي گيرند. اگر پارچه شما نازك و ابريشمي باشد، روي بدن مي خوابد و سر مي خورد و تقريبا حركتي موج دار دارد و يا اگر پارچه مانند پارچه پشمي و يا كتان، ضخيم باشد؛ خشك و گوشه دار روي بدن مي ايستد و شكل كمتري از بدن را نشان مي دهد (مانند يك كت جين).

 

سعي كنيد دوره طراحي لباس

كلاس طراحي لباس طرحستان  ابتدا بافت پارچه خود را مشخص كنيد كه لطيف، زبر، خشك و يا نرم است تا بتوانيد بافت پارچه را به بهترين حالت روي مدل نمايش دهيد، سپس جزئياتي مانند پولك و دكمه را به طرح اضافه كنيد تا تصوير مدل شما در طراحي لباس واقعي تر جلوه كند.

 

طراحي مد لباس

3. يادگيري رسم جزئيات در الگو

بايد ياد بگيريد كه دوره طراحي لباس

 كلاس طراحي لباس  چطور چين، چروك و پليسه لباس را روي الگو بكشيد. از خطوط مختلف استفاده كنيد تا بتوانيد چين و چروك لباس را واضح و روشن روي الگو نشان دهيد. دانستن چگونگي رسم چين، چروك و پليسه روي الگو به شما كمك مي كند تا ساختار لباس را به بهترين نحو به تصوير بكشيد. چين ها را مي توان با استفاده از خطوط سست و موج دار رسم كرد. براي نشان دادن چين و چروك از الگوهاي دايره اي نيز مي توانيد استفاده كنيد و همچنين براي نشان دادن پليسه يك لبه صاف رسم كنيد.

 

طراحي مد لباس

4. نشان دادن طراحي لباس و تصاوير چاپي در طراحي مد لباس

الگوها و چاپ ها را نشان دهيد. دوره طراحي لباس

كلاس طراحي لباس   اگر طراحي مد لباس شما شامل پارچه اي طرح دار و يا چاپ شده است، بسيار مهم است تا به طور دقيق نشان دهيد كه چطور اين حالت روي مدل قرار مي گيرد. با كشيدن طرح كلي لباس طرح داري مانند دامن و يا بلوز شروع كنيد. آن را به بخش هاي مختلف و چهارخانه تقسيم كنيد، حال بخش ها را يكي پس از ديگري با طرح پارچه پر كنيد. به چگونگي تغيير چين و چروك و پليسه در ظاهر يك الگو توجه كنيد، چرا كه ممكن است در نقاط خاصي انحنا و يا برشي نياز داشته باشد تا طرح خوب و دقيق به نظر برسد. براي كشيدن طرحي خوب و حرفه اي و با جزئيات دقيق، زمان بگذاريد تا مطمئن باشيد، طرحتان در تمام خانه ها يكسان به نظر مي رسد.

https://www.modes.com/es/

 

5. طرح خود را با استفاده از رنگ كردن و سايه زدن كامل كنيد

كلاس طراحي لباس  در طراحي مد لباس نقاشي خود را با رنگ، جوهر و سايه زدن تكميل و نهايي كنيد. با استفاده از رنگ مشكي پر رنگ و يا رنگ هاي ديگر، روي خطوطي كه مي خواهيد نگه داريد خط پر رنگ بكشيد. در اين مرحله از كار مي توانيد تمام خطوط بدن، علامت هاي اضافه و يا از خط بيرون زده را پاك كنيد. سرانجام با استفاده از رنگ هايي كه مي خواهيد در طرح شما وجود داشته باشد، با دقت درون لباس ها را پر كنيد. مي توانيد لباس ها را با ماژيك، رنگ و يا جوهر رنگ آميزي كنيد. خلاقيت به خرج دهيد و رنگ ها را با يكديگر تركيب كنيد و دوره طراحي لباس

 از سايه هاي زيبا و متنوعي استفاده كنيد تا بتوانيد طرحي كامل و زيبا را به نمايش بگذاريد. زماني كه روي بافت ها و سايه ها كار مي كنيد تصويري را كه زير چراغ هاي نورافكن “باند” ( راهرويي كه مدل ها روي آن اجرا مي كنند) به سمت شما در حال حركت است را تصور كنيد. چين هاي عميق در پارچه با سايه هاي تيره تري نمايش داده مي شوند. در جايي كه پارچه با نور برخورد مي كند، رنگ ها بايد كلاس طراحي لباس  روشن تر به نظر برسند. اضافه كردن دوره طراحي لباس

  جزئيات و ويژگي هاي ديگري مانند مو، عينك آفتابي و آرايش و غيره، باعث مي شوند مدل شما زنده به نظر برسد و ظاهر زيبا، جذاب و كاملي را داشته باشد.

 

 

حفاظ آكاردئوني آهني ايمن و مقاوم

حتما تا پيش از اين با حفاظ آكاردئوني آهني و خاصيت منحصر به فرد آن آشنايي پيدا كرده ايد و مي دانيد كه امروزه در غالب آپارتمان ها از حفاظ آكاردئوني آهني به جهت بالا بردن سطح ايمني خانه ها استفاده مي شود. اما اگر قصد خريد اين نوع از درب ها را در ذهن خود مي پرورانيد، طبيعتا توجه به يك سري نكات در اين زمينه بسيار حائز اهميت مي باشد. چرا كه اين عوامل تأثير مستقيمي در حفاظ درب آكاردئوني ( ضد سرقت )دارند كه شما به هنگام خريد اين نوع از درب ها با آن مواجه خواهيد شد. بنابراين اگر قيمت هاي متفاوتي را از حفاظ آكاردئوني آهني در بازار مشاهده كرديد، طبيعتا بايستي به دنبال تفاوتي در ساخت و مدل و ساير عوامل ديگر در آن ها بود تا اين تفاوت حفاظ درب آكاردئوني ( ضد سرقت )نمود پيدا كند. ما براي سهولت در خريد شما به ذكر اين علت و عوامل پرداخته ايم تا شما را از سردرگمي اوليه در خريد حفاظ آكاردئوني آهني رهايي بخشيم. پس اگر درصدد خريد حفاظ آكاردئوني آهني به جهت امنيت و آسايش بيشتر منزل و مأواي خويش هستيد، ادامه مطلب را از دست ندهيد تا به درك درست و صحيح تري به هنگام خريد اين نوع از درب هاي ضد سرقت دست يابيد.

عوامل مختلف در حفاظ درب آكاردئوني ( ضد سرقت )

براي شفاف سازي پيش از خريد حفاظ آكاردئوني آهني بايستي به يك سري نكات و علل و عوامل اشاره شود كه تمامي اين عوامل در حفاظ درب آكاردئوني ( ضد سرقت )در پايان كار دخيل مي باشند تا به اين منظور هر يك از افراد با برآورد اين عوامل مختلف پيش از خريد حفاظ آكاردئوني آهني، انتخابي شايسته داشته باشند و بودجه احتمالي خود را در اين راستا مدنظر قرار دهند. اين عوامل مختلف كه موجب تغيير در حفاظ درب آكاردئوني ( ضد سرقت )مي گردند

جنس حفاظ آكاردئوني آهني ضد سرقت

مسلما هر چقدر جنس حفاظ آكاردئوني آهني مطمئن تر و مستحكم تر باشد، امنيت بيشتري را به همراه خواهد داشت و خيال اعضاي خانواده را تا حد بسيار زيادي نسبت به خريد حفاظ آكاردئوني آهني مطمئن تر مي سازد. بنابراين نبايستي در همان وهله نخست حفاظ درب آكاردئوني ( ضد سرقت )پايين و ارزان قيمت ما را بفريبد و بدون هيچ گونه فكر و انديشه اي دست به خريد حفاظ آكاردئوني آهني ارزان قيمت زد

 

ساخت درب حياط ويلايي ( لوكس )

ساخت درب حياط ويلايي ( لوكس ) هم مانند ساخت انواع درب هاي فرفورژه در زمان هاي قديم به طرق مختلفي انجام مي شده است. زماني كه فلزات را درون كوره هايي مي ريختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و كوبيدن اين نوع فلزات مقاومت و خشكي آن ها كمتر مي شد و در نهايت امكان جلادهي در آن ها فراهم مي شده است. در نهايت افرادي كه در اين زمينه فعاليت مي كنند قادر بودند تا نقش هاي پرپيچ و خمي روي آن ها پياده كنند كه از جمله آنها مي توان به طراحي هاي اسليمي اشاره كرد.

در نهايت، فلزاتي كه گرام قيمت بودند به آساني بازسازي و به هم متصل مي شدند كه با تغيير شكل آن ها در واقع درب حياط ويلايي ( لوكس ) از آن ها ساخته مي شد. شايد در گذشته مانند امروز در ساخت اين نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تكنولوژي هاي پيشرفته اي كه در اين زمينه وجود دارد، انواع درب حياط ويلايي ( لوكس ) فرفورژه در طرح ها و رنگ هاي مختلف ساخته مي شود و به شما اين امكان را ميدهد كه طراحي هاي مختلفي براي خود داشته باشيد.

انواع درب حياط ويلايي ( لوكس )

البته انواع درب حياط ويلايي ( لوكس ) يكي نيست و شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را مشاهده كنيد كه در واقع براي ويلاها مورد استفاده قرار مي گيرند. بايد بدانيد كه انواع مختلف درب حياط ويلايي ( لوكس ) ويژگي هاي متفاوتي دارند و همين هم باعث مي شود كه استفاده از آن ها در مناطق مختلف متفاوت باشد. شما ميتوانيد هم از درب هاي چوبي و هم از درب هاي فلزي به عنوان درب حياط ويلايي ( لوكس ) استفاده كنيد البته دقت داشت هباشيد كه استفاده از برخي از آن ها در برخي از نقاط كشور مجاز نيست چرا كه ممكن است امنيت خانه و ساختمان شما را با مشكل روبرو كنند.

براي مشاوره با كارشناسان آهن ايرانيان در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري ايسنا

 

 

 

چرا تلويزيون ال جي صدا دارد ولي تصوير ندارد؟

قطع شدن صداي تلويزيون ال جي در حاليكه سيستم پخش صداي آن هنوز فعال است، اشكالي است كه غالبا در مدل هاي سري LN ال جي ايجاد مي يابد. اين اشكال به ويژه در تلويزيون هايي بيشتر است كه از مبادي غيررسمي تهران و به صورت قاچاق وارد مي شوند. تلويزيون هايي كه در ميان عموم، با نام تلويزيون هاي بانه اي از آن ها ياد مي شود. در هر حال اشكال قطع شدن تصوير تلويزيون ال جي به علت مشكل در بخش بك لايت تلويزيون است و يك ضعف كارخانه اي به شمار مي آيد.

بررسي دليل قطع شدن تصوير تلويزيون ال جي

اگر تلويزيون شما تصوير ندارد اما صدا دارد، اين به معناي آن است كه تنها بخش هاي دخيل در تصوير دچار اشكال شده اند و تلويزيون در بخش صدا اشكالي ندارد. براي مثال اگر تلويزيون LED شما تصوير دارد اما صدا ندارد، امكان دارد اين اشكال به علت وجود مشكل در نور پس زمينه ايجاد شده باشد.

همانگونه كه مي دانيد در تلويزيون هاي ال اي دي، نوري از پشت به صفحه نمايش تلويزيون تابيده مي شود و باعث مي شود كه تصوير در نمايشگر تلويزيون قابل ديدن شود. حال اگر لامپ هاي ال اي دي تلويزيون دچار مشكل گردند، تصوير تلويزيون هم دچار مشكل مي شود. در اين حالت اگر چه تصوير تلويزيون قطع شده است اما تلويزيون صدا دارد و ديگر كاركردهاي آن به صورت عادي صورت مي گيرد. با توجه به اين توضيحات مي توان نتيجه گرفت كه قطعي تصوير در غالب موارد به علت مشكل بك لايت ديده مي شود.

مشكل و قطعي تصوير در سري LN تلويزيون ال جي:

دليلي كه در اين مدل تلويزيونها سبب قطعي تصوير شود، اتصالي كوتاه لامپ است. اين اتصالي كوتاه در نهايت سبب تاريكي و قطع شدن تصوير تلويزيون مي شود. با قطع شدن اولين لامپ مدارات سري جريان در مدار بك لايت قطع مي شود. بعد از اين اتفاق، تصوير در يك لحظه روشن شده و چشمك مي زند و مجددا قطع مي شود.

مشكل و قطعي تصوير سري LB تلويزيون ال ج:

مشكل در اين مدل شباهت زيادي به سري LN دارد با اين تفاوت كه لامپ هاي استفاده شده در اين مدل بيشتر دچار اتصالي كوتاه مي شوند. اتصالي پيش امده سبب خاموش شدن لامپ مي شود و در نهايت باعث مي شود كه بقيه لامپ ها روشن بمثل و لكه تاريكي در تصوير ديده شود.

مشكل و قطعي تصوير سري LY تلويزيون ال جي:

ساختار اين مدل تلويزيون بسيار شبيه به سري LB است. با اين وجود ورودي اين مدل به بخش تعمير تلويزيون به علت قطعي تصوير بسيار كمتر از سري LB است.

مشكل و قطعي تصوير سري LS تلويزيون ال جي:

بك لايت بكاررفته در اين مدل تلويزيون از نوع يكطرفه است. لامپ هاي بك لايت در دسته هاي 20 عددي تفكيك شده و كنترل هر يك از آن ها توسط يك مدار صورت مي گيرد. اشكال قطعي تصوير در اين مدل تلويزيون ها عمدتا به صورت وقتي است و براي مثال بعد از چند دقيقه كار كردن ديده مي شود.

انواع مشكل بك لايت

قطع شدن تصوير تلويزيون امكان دارد در چند حالت اتفاق بيفتد. مشكل لامپ ها در چند حالت ايجاد مي شود كه در يك حالت باعث مي شود لامپ خراب خاموش شود ولي بقيه لامپ ها روشن بمثل. در اين حالت تصوير كلي تلويزيون قطع نمي شود اما در محل لامپ خاموش در تصوير، تاريكي ديده مي شود. در حالت ديگر مشكل لامپ ها، جريان كلي مدار هم قطع مي شود و توليد نور بك لايت متوقف مي شود. با قطع شدن نور بك لايت تصوير ديده نمي شود اما ديگر كاركرد هاي تلويزيون مثل پخش صدا و يا كاركردن كنترل به صورت عادي صورت مي گيرد.

اشكال قطع شدن تصوير تلويزيون ال جي با وجود پخش صدا و راه حل

اشكال قطع شدن تصوير در تلويزيون هاي ال جي بيشتر در سري LN پديد مي آيد؛ اين مشكل بيشتر ناشي از ضعف تلويزيون در بخش بك لايت و برد پاور است كه در نهايت باعث سوختن لامپ هاي ال اي دي اين تلويزيون ها مي شود. آن دسته از تلويزيون هاي سري LN كه دچار اين مشكلي مي گردند نياز به اعمال تغييراتي در بخش برد پاور تلويزيون دارند تا اشكال آن ها برطرف شود؛ تعمير برد پاور سبب مي شود تا مشكل پديد آمده مجددا تكرار نشود.

چگون مي توان اشكال قطعي تصوير تلويزيون ال جي در حاليكه صدا دارد را حل كرد؟

تلويزيون هاي ?? اينچ ال جي معولا داراي دو سري ال اي دي مي باشند كه بعد از مشكل يك سري وقتي تلويزيون روشن مي شود، اين سري از لامپها، يك لحظه روشن شده و مجددا به علت مشكل، تلويزيون پروتكت كرده و تصوير قطع مي شود. آن دسته از تلويزيون هاي سري LN كه دچار اين مشكلي مي گردند نياز به اعمال تغييراتي در بخش برد پاور تلويزيون دارند تا اشكال آن ها برطرف شود؛ تعمير برد پاور سبب مي شود تا مشكل پديد آمده مجددا تكرار نشود.

حل اشكال قطعي تصوير تلويزيون ال جي

تعمير تلويزيون ال جي يكي ديگر از خدمات تخصصي ارائه شده در اين نمايندگي است كه با رعايت همه پارامترهاي ضروري و تخصصي اين مركز انجام مي پذيرد. خدمات مرتبط با اين تلويزيون به دست مهندساني انجام مي پذيرد كه با حضور در دوره هاي تخصصي تعمير، تسلط كاملي بر ساختار و نرم افزاري همه تلويزيون هاي ال جي يافته اند و قادر مي باشند تا با كمك جديدترين متدها و ترفندهاي تعمير اشكالات ايجاد شده در اين تلويزيون ها را مرتفع سازند.

شما كاربران گرامي مي توانيد در صورت ايجاد هر گونه اشكال و مشكل در هريك از مدل هاي تلويزيون ال جي از جمله اشكال قطعي تصوير تلويزيون ال جي با وجود پخش صدا به نمايندگي ال جي مراجعه كرده و شاهد حل اشكالات پيش آمده در تلويزيون خود باشيد.

نمايندگي ال جي و واحدهاي تخصصي تعمير ال جي

نمايندگي ال جي با توجه به گستردگي تلويزيونات اين كمپاني در سطح تهران همه تلاش خود را به كاربسته تا با همكاري جمعي از مهندسان زبده و ماهر به ارائه بالاترين سطح كيفي خدمات در زمينه تعمير تلويزيونات ال جي بپردازد. نمايندگي ال جي در بخش «فروش» به عرضه همه توليدات اين كمپاني و در بخش «خدمات بعد از فروش» به ارائه همه خدمات تخصصي تعمير در پشتيباني تلويزيونات ال جي مي پردازد.