كليد و پريز ايران الكتريك مدل اليزه

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/01/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%B2-%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%B2%D9%87-%D9%85%D8%AA%D8%A7%D9%84-%D8%B3%DB%8C%D9%84%D9%88%D8%B1.jpg

كليد و پريز مدل اليزه به لطف قيمت مناسب و طراحي خاص يكي از پرفروش ترين و پرطرفدار ترين مدل هاي كليد پريز توليد شده توسط شركت ايران الكتريك ميباشد.

كليد پريز هاي مدل اليزه همگي داراي مكانيزم به روز شده و منطبق با طراحي روز دنيا و همگام با آخرين استانداردهاي جهاني ميباشند. اين مدل كليد و پريز توسط جديدترين دستگاه ها و به روزترين تكنولوژي هاي روز دنيا ساخته ميشود.

شركت ايران الكتريك در ساخت كليد و پريز مدل اليزه با استفاده از مرغوبترين متريال بهترين كيفيت رو براي شما به ارمغان مي‌آورد. مدل اليزه با توجه به كيفيت بالا و طراحي عامه پسند و همچنين دوامي ماندگار داراي قيمت مناسبي براي مصرف‌كنندگان عزيز ميباشد.

نكات مهم هنگام خريد كليد و پريز الكتريك مدل اليزه

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/01/%D8%B3%D9%87-%D9%BE%D9%84-%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%B2%D9%87-%D8%B7%D9%84%D8%A7%DB%8C%DB%8C.jpg

از نكات مهم هنگام خريد كليد و پريز ايران اين ميباشد كه كليد و پريز مدل اليزه همگي داراي يك نوع مكانيزم و زيرساخت ثابت ميباشند و همگي از كيفيت يكساني برخوردار هستند.

تنها وجه تمايز اين مدل در طرح و رنگ و جنس قاب دور و رويه كليد پريز ميباشد و يا به عبارتي ساده تر ميتوان گفت از عوامل تاثير گذار بر قيمت كليد پريز اليزه در شكل ظاهري اين نوع كليد پريز ها ميباشد.

انواع كليد و پريز اليزه

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/01/%DA%A9%D9%88%D9%84%D8%B1-%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%B2%D9%87-%D8%B7%D9%84%D8%A7%DB%8C%DB%8C.jpg

كليد و پريز مدل اليزه داراي چندين طرح متفاوت ميباشد. انواع كليد و پريز اليزه به شرح زير ميباشد

اليزه اقتصادي:

مدل اليزه اقتصادي همانگونه كه مشخص است بسيار اقتصادي ميباشد يعني داري قيمت بسيار مناسب و ارزان ميباشد. كه در رنگ هاي سفيد و كرم توليد ميگردد و مي‌توان گفت اين مدل ارزان ترين مدل كليد پريز موجود در بازار ميباشد،

كه البته قابل توجه ميباشد داراي مكانيزم بسيار با كيفيتي ميباشد. قاب رويه كليد پريز اليزه سفيد و اليزه كرم به مكانيزم پيچ شده و ثابت ميباشد. البته مي‌توان اين مدل رو به صورت مكانيزمي و قاب جداگانه هم تهيه كرد. كليد پريز مدل اليزه اقتصادي محبوب پروژه هاي انبوه‌سازي ساختماني ميباشد.

اليزه رنگي :

مدل اليزه رنگي از كليد و پريز داراي قاب هاي رنگي هستند كه شامل چهار رنگ اصلي اليزه بژ، اليزه نقره اي، اليزه زغال‌ سنگي و اليزه زرشكي ميباشد. در اين مدل از مكانيزم اليزه استفاده شده است با اين تفاوت كه قاب دور و قاب رويه اين كليد پريز ها قابل جدا شدن و تعويض هستند و قابليت تغيير و تركيب شدن با يكديگر را دارند.

مصرف كنندگان با توجه به طراحي دكوراسيون داخلي خود مي‌توانند تركيب رنگ جديدي از كليد و پريز را خلق كنند و كليد و پريز منحصر به فرد منطبق با سليقه خودشان رو ايجاد كنند و از آميزش رنگ ها لذت ببرندكليد پريز اليزه رنگي با قاب رنگ متاليك به فضاهاي مدرن زيبايي خاصي ميبخشد و همچنين جزو محصولات ميان رده با قيمت مناسب ميباشد.

اليزه طرح متال :

جنس قاب رويه مدل اليزه طرح متال از پلي كربنات ميباشد كه توسط آلياژ هاي خاصي روكش و آبكاري شده است و با رنگ براق حس فلز رو براي مصرف كننده تداعي ميكند و همانگونه كه از اسم اين مدل مشخص هست فقط طرح متال ميباشد و بايد توجه داشت كه  داراي قاب فلزي نميباشد.

در حال حاضر اين مدل در دو رنگطرح متال سيلور براق (همانند استيل) و طرح متال طلايي براق توليد ميگردد و با قيمت مناسب مي‌تواند جايگزين خوبي براي كليد و پريز هاي فلزي ميباشد.

اليزه فيلم پترن:

در حال حاضر براي ساخت و توليد اين سري از كليد و پريز فقط از طرح چوب تيره استفاده مي‌گردد. كليد و پريز اليزه فيلم پترن، داراي چاپ ثابت و رنگ الكترواستاتيك ميباشد. در فرايند توليد اين مدل از تكنولوژي ظاهر كردن نگاتيو و چاپ ثابت فيلم پترن روي كليد و پريز ها استفاده ميگردد. تمامي محصولات ايران الكتريك داراي رنگ الكترواستاتيك ميباشند كه در برابر خط و خش و استفاده بسيار مقاوم و داراي ثبات رنگ ميباشد.

كليد و پريز اليزه با ساختاري ساده و شيك با ظاهري زيبا و قيمتي مناسب مي تواند در محيط هاي اداري، منازل، ساختمان هاي تجاري، پروژه هاي انبوه سازي و غيره به كار رود.

خريد و قيمت كليد پريز مدل اليزه

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2020/09/%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%B2-%D8%A8%D8%B1%D9%82-%DB%8C%D9%88-%D9%BE%DB%8C-%D8%A7%D8%B3-%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%B2%D9%87-%D8%A8%DA%98.jpg

جهت خريد كليد پريز مدل اليزه و اطلاع از آخرين قيمت و كسب اطلاعات بيشتر ميتوانيد به سايت رسمي فروشگاهي اينترنتي ايران الكتريك مراجعه كرده و خريد خودتون رو به صورت آنلاين انجام  دهيد.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.