همه ما به حفاظت از حريم شخصي، و امنيت محيطي كه در آن هستيم بسيار اهميت مي دهيم. امروزه مدل هاي متنوعي از محصولات امنيتي مانند: سيستم دزدگير، درب ضد سرقت در بازار وجود دارد. يكي از اين محصولات امنيتي بسيار پرطرفدار در بازار حفاظ شاخ گوزني استبر روي ديوار نصب مي شود.
حفاظ شاخ گوزني از جمله مصالح و موارد مورد استفاده در آپارتمان ها، ويلا ها، باغ ها و... مي باشد. اين حفاظ به دليل شباهتش به شاخ گوزن به اين نام ناميده شده است. حفاظ شاخ گوزني از جمله زيباترين طرح هاي نرده اي است،
كه علاوه بر اينكه نفوذ آن به داخل محيط خانه بسيار كم است، باعث زيباتر نشان دادن نماي بيرون خانه و فضاي شهري مي شود. جنس اين حفاظ ها از يك نوع فلز بسيار مقاوم است، اين حصارها از ميل گردهايي نوك تيز تشكيل شده است، كه هر كدام به يك سمت مي باشد، و از ورود افراد و حيوانات جلوگيري مي كند.



انتخاب رنگ حفاظ ها

طراحان و معماران براي اينكه شكل بناي خانه شبيه زندان ها نشود، با طراحي حفاظ رو ديواري، به اشكال مختلف توانسته اند سازه هاي مقاوم و مستحكمي را طراحي كنند. حفاظ شاخ گوزني با رنگ هاي متفاوت و طرح هاي گوناگون و همچنين با ضخامت هاي مختلف توليد و عرضه مي شود.
نرده هاي حفاظ شاخ گوزني قابليت رنگ آميزي را دارند،
اين رنگ ها كه توسط رنگ هاي كوره اي زده مي شوند، به گونه اي است كه در مقابل تابش نور آفتاب ثابت است و دچار تغيير رنگ نمي شود. رنگ آميزي اين حفاظ ها متناسب با سليقه مشتري است، و معمولا به اينگونه است كه، رنگ حفاظ شاخ گوزني انتخابي با رنگ ديوارهاي ساختمان بايد تناسب داشته باشد، امروزه در بازارها بيشتر رنگ هاي سفيد، مشكي و قهوه اي و مسي موجود است.

ويژگي حفاظ شاخ گوزني

حفاظ شاخ گوزني كه به عنوان يك سپر محافظتي براي مكان مورد نظر شما عمل مي كند، داراي ماندگاري بالايي است و اجرا و نصب، آسان و سريعي دارد و همچنين بعد از نصب نياز به مراقبت چنداني ندارد، كه اين ها از ويژگي هاي مهم اين نوع حفاظ ها است.
حفاظ شاخ گوزني بسته به نياز مشتري در ابعاد و ارتفاع مختلف طراحي مي شود، به همين دليل قيمت آن متغير است. در هنگام تهيه اين حفاظ ها بايد به تراكم شان هم توجه كرد، زيرا تجربه نشان داده است كه، هر چه تراكم حفاظ ها بيشتر باشد،
در نتيجه، كار با كيفيت تر و زيباتري داريم. نوع ديگر اين حفاظ ها حفاظ ليليوم ناميده مي شود، كه برخي از مشتريان به دليل شباهت آن به گل ليليوم و ظاهر زيبا، اين حفاظ را سفارش مي دهند.



آيا حفاظ شاخ گوزني براي حفاظت از ساختمان مناسب است؟

حفاظ شاخ گوزني يكي از انواع حفاظ ساختماني است كه سالهاست براي محافظت از ساختمان ها مورد استفاده قرار مي گيرد.
به طور كلي حفاظ يكي از قديمي ترين ابزاري هايي است كه براي محافظت از ساختمان ها به كار مي رود. فرقي نمي كند كه قصد محافظت و امن كردن يك خانه ويلاي يا آپارتمان را داشته باشيد يا اينكه بخواهيد از يك ساختمان تجاري يا محل كار خود محافظت كنيد. در هر حال حفاظ ها يكي از موثرترين ابزار ها براي اين كار هستند.

مدل هاي مختلفي از اين ابزار در بازار وجود دارد و حفاظ شاخ گوزني تنها يكي از انواع مختلف آنهاست. هر كدام از آنها مزاياي و معايب مربوط به خود را دارند. شما با توجه به موقعيتي كه مي خواهيد در آن از حفاظ استفاده كنيد و ميزان اهميتي كه كارايي آن براي شما دارد، بايد يكي از مدل هايي كه در ادامه به شما معرفي مي كنيم را انتخاب كنيد.
حفاظ شاخ گوزني، نيزار، بوته اي، سر نيزه اي و حفاظ ليليوم از پر استفاده ترين مدل هاي اين محصول هستند كه در ساختمان هاي بسياري مورد استفاده قرار مي گيرند.
مدل هاي شاخ گوزني سر نيزه اي، نيزار و بوته اي از لحاظ حفظ امنيت تقريبا در يك لول قرار دارند و مي توانند براي حفاظت از ساختمان شما بسيار كارا باشند. اما در مورد مدل حفاظ ليليوم اوضاع متفاوت است و ميزان محافظتي كه اعمال مي كند بيشتر از ساير مدل ها است.

بررسي حفاظ شاخ گوزني
از آنجايي كه اين مدل بسيار به شاخ هاي گوزن شباهت دارند نام حفاظ شاخ گوزني را روي آن گذاشته اند معمولا براي ساخت اين مدل از ميله گرد ضخيم شماره 10 استفاده مي كنند.
تراكم ميله ها نبايد خيلي كم و در عين حال نبايد خيلي زياد باشد. بعضي از افراد گمان مي كنند كه با افزايش تعداد شاخ ها يا همان ميله ها مي توانند بهتر جلوي ورود سارقين را بگيرند. اين در حالي است كه افزايش بيش از حد مجاز تراكم حفاظ شاخ گوزني باعث مي شود كه سارق فضاي مناسب براي قرار دادن پوتين خود را پيدا و به سادگي وارد حريم شخصي شما شود.
قيمت اين مدل نيز تا حد زيادي به تراكم ميله ها، رنگ و متريال به كار رفته در ساخت آن بستگي دارد.
همانطور كه اشاره شد امنيتي كه اين مدل تامين مي كند در حد متوسط است و تقريبا با مدل هاي نيزار، بوته اي و سر نيزه اي برابري مي كند.

جهت مشاوره و خريد: 09194915895

 

دانلود Wisgoon 6.6.5 نسخه جديد برنامه ويسگون براي اندرويد

 

ويسگون

 Wisgoon يك شبكه اجتماعي اشتراك گذاري تصاوير مي باشد، كه شما مي توانيد در آن براحتي تصاوير مورد علاقه خود را با ديگران به اشتراك بگذاريد. همچنين مي توانيد تصاوير ديگران را مشاهده كنيد، لايك كنيد، براي آن نظر بگذاريد و يا با كيفيت اصلي دانلود كنيد! امكان شخصي سازي دسته بندي تصاوير نيز قابليت ديگريست كه به شما كمك مي كند كه تنها تصاوير گروه هاي دلخواهتان را در صفحه اصلي برنامه مشاهده كنيد


اگر از اينترنت نسبتا كند مثل اينترنت خطوط سيم كارت استفاده مي كنيد به راحتي مي توانيد با ورود به منوي تنظيمات كيفيت نمايش تصاوير را روي «كيفيت پايين» يا «كيفيت متوسط» بگذاريد و سرعت بارگزاري تصاوير را به طور قابل ملاحظه اي افزايش دهيد.امكان نمايش تصاوير با كيفيت بالا نيز در تنظيمات تعبيه شده است. همچنين شما ميتوانيد از ساير نرم افزار مشابه همانند باهم و پاتوق كه در وب سايت موجود است ددين كنيد هم اكنون ميتوانيد آخرين نسخه موجود از اين برنامه كاربردي را از وب سايت برا تو دانلود و در تلفن همراه خود نصب كنيد .


قابليت هاي برنامه Wisgoon ويسگون :

  • ارسال عكس از از طريق منوي share عكس در گالري تصاوير به برنامه
  • آپلود مستقيم عكس دربرنامه با انتخاب از گالري تصاوير يا دوربين گوشي
  • دسته بندي مطالب با امكان انتخاب دسته بندي هاي خاص
  • ذخيره تصاوير با كيفيت اصلي
  • امكان لايك و ارسال نظر براي تصاوير
  • نمايش آخرين رخدادها
  • مشاهده پروفايل كاربران
  • برترين كاربران
  • برترين تصاوير براساس روز،هفته و ماه
  • امكان ويرايش پروفايل و آواتار
  • دنبال كردن كاربران
  • بازيابي رمز عبور و نام كاربري فراموش شده
  • تغيير رمز عبور

تغييرات نسخه جديد:

  • رفع برخي مشكلات
  • بهبود سرعت

دانلود از گوگل پلي

 

 

رشته طراحي جواهرات

 

رشته طراحي جواهرات

رشته طراحي جواهرات از رشته هاي تخصصي آكادميك است كه در بسياري از كشورهاي جهان به صورت حرفه اي تدريس مي شود. طبق مصوبه جديد شوراي عالي برنامه ريزي آموزشي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، طراحي جواهرات در ليست رشته هاي دانشگاهي داخل كشور نيز قرار گرفته است. هم اكنون امكان ادامه تحصيل در رشته طراحي جواهرات در مقطع كارداني و كارشناسي براي علاقه مندان وجود دارد.

ulzu_q2.jpg

 

با توجه به اهميت اشتغال زايي جوانان و در جهت ارتقا كيفي مهارت ها لازم است تا در كنار ساير رشته هاي دانشگاهي، يادگيري مهارت هاي ظريف و هنرهاي پر درآمد نيز بيش از گذشته مورد توجه قرار گيرد. 

 

اهميت رشته طراحي جواهرات

هنرهاي ظريف از جمله طلاسازي و جواهرسازي سابقه اي ديرين در ايران زمين دارد. صنعت طلا و جواهر از گذشته تا به امروز تحولات زيادي داشته است. اين روزها كامپيوتر به كمك طراحان آمده و نرم افزارهاي تخصصي ويژه طراحي جواهر جايگزين شيوه هاي قديمي شده اند. با توجه به استعداد بالقوه اي كه در كشور وجود دارد به نظر مي رسد پتانسيل لازم براي رقابت با بازارهاي جهاني و حضور موفق در صنعت طلا و جواهرات وجود داشته باشد.

رشته طراحي جواهرات نقطه شروعي براي تحولي بزرگ در سيستم آموزشي كشور است. كساني كه علاقه به هنرهاي ظريف دارند با ورود به اين رشته و آموزش صحيح مي توانند تكنيك هاي روز دنيا را در طراحي جواهرات و سنگ هاي قيمتي فرابگيرند. رشته طراحي جواهرات از جديدترين رشته هاي آموزش عالي و البته از رشته هاي كمتر شناخته شده است. به نظر مي رسد با معرفي رشته طراحي طلا و سنگ هاي قيمتي تعداد علاقه مندان به تحصيل در اين صنعت نيز با افزايش روبرو شود.

 

آموزش طراحان متخصص در رشد اقتصادي جامعه تاثيرگذار است. دانش آموختگان اين صنعت مي توانند به تنهايي كسب و كار پر درآمدي را راه اندازي كنند. اشتغال در اين حرفه براي افراد علاقه مند به كارهاي ظريف كه دانش آكلدميك را آموخته اند، بسيار راحت تر است. اگر علاقه به جواهرسازي داريد و مي خواهيد ازجديدترين متدهاي روز دنيا براي طراحي جواهرات كمك بگيريد حتما در يكي از دوره هاي آموزشي رشته طراحي جواهرات شركت كنيد.

 

كسب دانش تخصصي در طراحي جواهرات تنها با گذراندن دوره هاي حرفه اي امكان پذير است. هم اكنون امكان ادامه تحصيل در اين رشته از طريق كاردانش ميسر است. طراحي جواهرات كار دانش از رشته هاي مورد علاقه جوانان در دبيرستان است. تحصيل در دوره كارداني رشته طراحي جواهرات و همچنين كارشناسي اين رشته از طريق آموش عالي امكان پذير است.

گذراندن دوره طراحي جواهرات براي ورود موفق به بازار كار از طريق آموزش هاي حضوري و آنلاين نيز امكان پذير است. هم اكنون اين دوره آموزشي در تهران توسط مدرس بين المللي طراحي جواهر آموزش داد مي شود.

” سالار پور ايماني” مدرس دوره هاي عمومي و خصوصي نرم افزار ماتريكس تدريس دوره آموزشي طراحي جواهرات را بر عهده دارد. ايشان مولف كاملترين خودآموز تصويري طراحي طلا و جواهر به زبان فارسي است. رشته طراحي جواهرات افق تازه اي براي اشتغال زايي جوانان ايجاد كرده و اميد است كه بتواند بخشي از ضعف اجرايي در اين حوزه را جبران كند.

 

حفاظ ديوار و قيمت هر متر نرده حياط


آيا شما هم ميدانيد كه يكي از راه هايي كه ميتواند توسط آن ديوارها و همچنين منازل خود را از ورود غيرمجاز حفظ كنيد، حفاظ ديوار است.  نرده هاي حفاظ در واقع باعث مي شوند كه شما بتوانيد امنيت خانه خود را حفظ كنيد. شايد تصور كنيد كه اين كار راحت است اما در واقع نصب حفاظ ديوار يكي از كارهايي است كه بايد با دقت تمام انجام شود. البته دقت داشته باشيد كه موقع انتخاب حفاظ ديوار و همچنين نصب آن بايد به چه نكاتي دقت كنيد.


 
انواع حفاظ ديوار


عوامل مؤثر بر انتخاب نوع حفاظ روي ديوار


انتخاب حفاظ ديوار در واقع شامل نكات بسياري مي شود. زماني كه شما ميخواهيد قيمت آهن يك حفاظ را انتخاب كنيد بايد بدانيد كه در واقع بايد پول بسياري خرج كنيد تا بتوانيد امنيت را تا حد زيادي برآورده كنيد. هرچقدر هم كه شما هزينه هاي بيشتري را براي حفاظ در نظر بگيريد انتخاب شما نيز متنوع تر خواهد شد. البته بايد بدانيد كه هزينه هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين بخش شما را با عوامل موثر در انتخاب نوع حفاظ ديوار آشنا كنيم.
كاربري حفاظ هم بسيار مهم است. شما بايد امنيت حفاظ ديوار را حفظ كنيد. بايد در اين زمينه انتخاب هاي خود را به دقت بررسي كنيد. ارتفاع و همچنين پيچيدگي هايي كه در اين زمينه وجود دارد به شما اجازه خواهد داد كه كار خريد و فروش حفاظ ديوار را به آساني انجام دهيد. اگر شما حتي در يك محل امن هم در وسط شهر زندگي كنيد دست شما باز است كه حفاظ هاي ساده اي مانند حفاظ هاي سرنيزه اي استفاده كنيد.
اگر شما در خارج از شهر زندگي مي كنيد، حفاظ ديوار مي تواند شامل شاخ گوزن و يا نيزاري مي شود. شما همچنين مي توانيد از حفاظ هاي سنگين استفاده كنيد.

 


حفاظ روي ديوار بسته به چه عواملي است؟


در واقع زماني كه شما ميخواهيد حفاظ ديوار را خريداري كنيد مانند بخش هاي ديگر بايد به سليقه مالك اين است كه بايد به آن دقت كنيد و در واقع حفاظ هاي ديواري براي زيباتر كردن ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرند پس بايد به ويژگي هاي مختلف آن دقت كنيد.
ويژگيهاي حفاظ ديوار
شما بايد در حين خريد حفاظ ديوار به نكته ها و ويژگي هاي اين نوع حفاظ ها هم مشخص كنيد. ويژگي هاي مختلف از جمله موارد زير مي توانند در خريد حفاظ ديوار حائز اهميت باشند.

 

ويژگي هاي حفاظ ديوار

 

جنس حفاظ يكي از مهم ترين موارد در انتخاب حفاظ پنجره است.

.
همانطور كه گفتيم تقريبا همه حفاظ هايي كه در شهر وجود دارند از جنس فولاد و يا آهن هستند. آنچه كه بايد بدان دقت كنيد اين است كه علاوه بر جنس حفاظ، ارتفاع حفاظ هم ميتوانيد متفاوت باشد اما معمولا حفاظ ديوار با ارتفاع بين يك متر تا يك متر و نيم ساخته مي شود. ارتفاع در واقع از جمله مهمترين بخش هايي است كه روي قيمت حفاظ ها اثر گذار خواهد بود. ضمن اينكه شما ميتوانيد ارتفاع هاي مختلفي را انتخاب كنيد اين نكته هم حائز اهميت است كه ارتفاع بايد به گونه اي باشد كه امنيت ساختمان را حفظ كند.

 


تراكم و نوع حفاظ ديواري


تراكم حفاظ در واقع با استفاده از ميله دردهاي عمودي در هر متر متفاوت است. هرچقدر كه تراكم بالاتر باشد ميله هاي عمودي به هم نزديك تر خواهد بود. تراكم پايين به معني فاصله بيشتر ميله ها خواهد بود. هرچقدر كه تراكم كمتر باشد، هزينه هاي مربوط به ساخت حفاظ هم پايين تر خواهد بود. تراكم اين نوع حفاظ ها باعث امنيت بسيار بيشتر خواهد شد و زيبايي زيادي هم خواهد بود. حفاظ ديوار به انواع مختلفي تقسيم بندي مي شود كه از جمله آنها مي توان به طرح هاي سرنيزه اي، شاخ گوزني و همچنين بوته اي، نيزاري و ليليوم است.
نرده حفاظ ديوار شاخ گوزني
يكي از رايج ترين انواع حفاظ هايي كه مورد استفاده قرار مي گيرد حفاظ شاخ گوزني است. اين نوع نرده ها در واقع به دليل شباهت زيادي كه به شاخ گوزن دارند به اين نام شهرت يافته اند. هزينه اين نوع نرده ها نسبت به ساير نرده ها بالاتر است. هرچند كه براي اين محصولات در واقع محدوده قيمت مشخصي وجود ندارد و مي توان گفت كه قيمت نرده ها به تعداد شاخه، عرض و ارتفاع آنها بستگي دارد. اين نوع حفاظ ديوار معمولا مزيت هاي بسياري دارد كه از جمله آنها ميتوان به امنيت بالاي آن ها اشاره كرد. عبور از بالاي اين حفاظ ها تقريبا غيرممكن است و ميتوان گفت كه خمكاري هاي كه رو به بيرون است و همچنين در جهت هاي مختلف قابل استفاده خواهند بود. همانطور كه گفتيم زيبايي هاي اين نوع از حفاظ ها در واقع از بزرگترين مزيت هاي آن هاست. مزيتي كه شما ميتوانيد با رنگ آميزي هاي زيبا آن را دو چندان كنيد.

 

حفاظ ديوار شاخ گوزني

يكي از انواع حفاظ ديوار، حفاظ شاخ گوزني است. اين نوع حفاظ ها متشكل از ميله هاي عمودي است. حفاظ سرنيزه اي اما يكي از انواع نوستالژيك حفاظ ها به شمار مي آيد كه همه ما آنها را ميشناسيم. همچنان مي توان گفت كه مشتري هاي پروپا قرصي هم وجود دارد. اين محصول هاي حفاظتي اما براي كاربران به انواع مختلف ساخته خواهد شد. اين محصول حفاظتي در اندازه هاي مختلفي ساخته مي شوند كه از جمله آنها ميتوان به ارتفاع 100 متري، 120 متري و همچنين 150 متري اشاره كرد.

نرده حفاظ ديوار ساده

نرده ديوار حفاظ ساده هم يكي از انواعي است كه بايد آن را مورد استفاده قرار دهيد. از جمله مدل هاي بسيار كاربردي هم در اين زمينه مورد استفاده قرار مي گيرد كه در مدل هاي يك طرفه، دو طرفه و سه طرفه توليد خواهد شد. تمامي افرادي كه در اينجا براي شما مي سازند، مدلهايي كه در اين زمينه وجود دارد، از طراحي هاي ساده برخوردار هستند. همانطور كه ميدانيد انواع قديمي ترين از اين نرده ها نيز وجود دارد كه ميله هايي عمود بودند كه سر آن به يك تيغه سرنيزه اي ختم خواهد شد.
استفاده از اين نوع حفاظ ها در انواع ديوارها مورد نياز است تا بتوان در اين زمينه امنيت را ايجاد كرد. اگر شما هم ميخواهيد حفاظ ديوار را خريداري كنيد بهتر است از مكان هاي معتبر در اين زمينه استفاده كنيد تا خريد امني را داشته باشيد.

 

 

تكنيك هاي سئو سايت براي موتورهاي جستجو در طراحي وب سايت

  • تكنيك هاي سئو سايت براي موتورهاي جستجو در طراحي وب سايت

    سئو سايت برگرفته از عبارت Search Engine Optimization است كه كلمات معادلي چون SEO يا بهينه سازي سايت براي موتور جستجو دارد كه همگي آنها به يك معني مي باشند و مي توان آن را در طراحي سايت بصورت زير تعريف نمود:

    دوستاي عزيزم سئو (بهينه‌سازي سايت براي موتور جستجو) به معناي فريب و يا دستكاري موتور‌هاي جستجو با روش‌هاي غير اخلاقي نيست. درواقع آن‌ها براي كمك كردن به بهبود رويت و ارتباط وب سايت‌ها در نتايج جستجوي طبيعي با هدف رسيدن به رتبه‌بندي بالا، ايجاد شده‌اند.

    سئو سايت براي موتورهاي جستجو در طراحي وب سايت

    سئو را مي‌توان مجموعه‌اي از روش‌ها براي تغيير استراتژيك وب سايت‌ها دانست. اين فرآيند به بيان مهمترين عوامل مرتبط صفحه و افزايش اهميت آن در صفحه نتايج جستجو، مي‌پردازد.

    شروع سئو

    در اوايل سال 1990 اولين موتور‌هاي جستجو كار خود را آغاز كردند بعضي از محبوب‌ترين آن‌ها Infoseek،Alta Vista و Yahoo بودند.در آن زمان مردم موتورهاي جستجو را به ديد يك ليست فهرست شده نگاه مي‌كردند كه همانند صفحه زرد، سئو اوليه بر اساس حروف الفبا انجام مي‌شد. در اين ليست صفحاتي همچون AAA در بالاي اين ليست وجود داشتند.

    با رشد مداوم اينترنت موتورهاي جستجوي جديد‌تري ظاهر مي‌شدند كه از الگوريتم‌هاي رتبه‌بندي پيچيده‌تري استفاده مي‌كردند. اين الگوريتم‌ها با معيار تعداد دفعاتي كه يك كلمه كليدي يا يك عبارت در يك صفحه استفاده شده تقسيم بر تعداد كل كلمات صفحه و برچسب‌هاي شبيه key-words براي فهم محتويات وب سايت‌ها استفاده مي‌كردند. به دنبال اين رشد سئو براي بيشتر ديده شدن سايت‌ها فعاليت خود را شروع كرد. با توسعه رتبه‌بندي صفحات توسط موتور‌هاي جستجو، مهندسين سئو  براي سايت هاي اعم از طراحي سايت فروشگاهي، طراحي سايت رستوران، طراحي سايت گردشگري، طراحي سايت شركتي و بسياري موارد ديگر به دنبال پيدا كردن راه‌هايي جهت تاثيرپذيري در رتبه بندي اين موتورها چه با استفاده از روش‌هاي اخلاقي و چه غير اخلاقي روي آوردند..

    اهداف سئو 

    هدف سئو كمك به وب سايت‌ها در بدست آوردن محل بالا در نتايج جستجوي طبيعي و افزايش ارتباط بين صفحات و كلمات كليدي وارد شده توسط كاربران است. نمايش دادن بيشترين صفحات مرتبط با پرس‌و‌جوي جستجوي وارد شده داراي مزاياي زيادي هم براي كاربر و هم براي موتور جستجو است كه در آن كاربر بيشترين نتايج مرتبط جستجو شده را پيدا مي‌كند و موتور جستجو قابل اعتماد مي‌شود چرا كه الگوريتم آن بيشترين صفحات مرتبط را نشان مي‌دهد.

    بسته به اينكه چگونه كلمات كليدي رقابتي در بهينه سازي و سئو مورد استفاده قرار مي‌گيرند، سئو هفته‌ها يا ماه‌ها طول مي‌كشد تا به نتيجه برسد. اگر چه ممكن است نتايج بهينه‌سازي جستجو به سرعت ديده نشود ولي در دراز مدت مزاياي سئو باعث افزايش رتبه‌بندي سايت و افزايش بازديدكنندگان است. براي وب سايت‌ها خيلي مهم است كه در صفحه اول نتايج جستجو گوگل به خصوص جزو سه تا نتيجه طبيعي اول كه 58.4 درصد كليك‌ها را شامل مي‌شود، قرار گيرند.

    بطور كلي اهداف سئو را مي توان بصورت زير تقسيم بندي كرد:

    • در بازديد وب سايت تاثير بسزايي دارد.
    • باعث ايجاد برند مي شود.
    • باعث افزايش ترافيك سايت خواهد شد.
    • باعث شده وب سايت در صفحه نتايج موتور جستجو از رتبه بهتري برخوردار شد.
    • باعث افزايش فروش محصولات خواهد شد.
    • بهترين ابزار براي تبليغات است.

    سئو درون صفحه يا On Page SEO

    سئو درون صفحه به كنترل مستقيم كدها و يا محتويات وب سايت شما اعم از متن، تصوير، پيوند و … مرتبط مي‌شود؛ به طور كلي هر چيزي كه در سايت خود بارگذاري مي‌كنيد مربوط به SEO On Page مي‌شود. اين روش پايه تمام تلاش‌هاي بهينه‌سازي است زيرا جايي است كه شما بيشترين كنترل را روي آن داريد. هر گونه تغييري را كه شما در محتويات سايت خود ايجاد مي‌نماييد در نتايج جستجو تاثير گذار خواهد بود بنابراين خيلي مهم است كه روش SEO On Page بدرستي قبل از روش SEO Off Page انجام شود.

    سئو بيرون صفحه يا Off Page SEO

    بر خلاف روش SEO On Page كه توسعه وب سايت با كنترل مستقيم بالايي انجام مي‌شد، روش بهينه سازي بيرون صفحه شامل تمام ارتقاهايي است كه در خارج از وب سايت شما انجام مي‌شود اين شامل تمام چيزهايي است كه مي‌تواند در بدست آوردن رتبه‌بندي بالاي سايت شما كمك كند. SEO Off Page در درجه اول در بدست آوردن پيوندهايي كه از سايت‌هاي ديگر به سايت شما اشاره مي‌كنند متمركز مي‌شود سپس با استفاده از روش‌هايي كه در خارج از وب سايت انجام مي‌شود به بهينه‌سازي موتور جستجو مي‌پردازد.

    SEO Off Page يك فرآيند نامحدود است كه توسط مهندسين سئو در جهت بدست آوردن پيوند دهندگان، اداره مي‌شود.

    سئو كلاه سفيد يا White Hat

    به مجموعه تكنيك‌ها، روش‌ها و استراتژي‌هاي كه از قوانين و راهنمايي‌هاي موتورهاي جستجو تبعيت مي‌كنند، اشاره دارد. كه اين به معني فريب يا دستكاري موتور‌هاي جستجو و يا كاربران به هيچ وجه نيست. اين همچنين به سئو اخلاقي نيز ياد مي‌شود.

    سئو كلاه سياه يا Black Hat

    به مجموعه‌اي از دستورات دارد كه به منظور فريب، بازي و دستكاري الگوريتم‌هاي موتورهاي جستجو با هدف بدست آوردن رتبه‌بندي بالا، بكار مي‌رود. اين مهم است كه بدانيد اين‌ روش‌ها غير اخلاقي بوده و توسط هيچ موتور جستجويي تاييد نمي‌شود و بكارگيري اين روش‌ها خطر خارج شدن از فهرست پايگاه داده را براي هميشه در بر دارد.

    انجام تاكتيك‌هاي سئو كلاه سياه ممكن است كه باعث افزايش رشد ناگهاني در نتايج جستجو شود ولي مي‌تواند منجر به پرداخت جريمه و يا حذف كامل از فهرست پايگاه داده موتور جستجو شود.

    استراتژهاي سئو وب سايت بصورت زير:

    • بهبود ساختار سايت
    • استراتژي كلمات كليدي
    • استراتژي URL
    • بهينه سازي كد
    • پردازش كردن متن
    • بهينه سازي لينك هاي ورودي
    • استراتژي نام دامنه و هاست

    مهمترين معيارها براي بهينه سازي موتور جستجوعبارتند از:

    • اضافه كردن Allow يا DisAllow به نقشه سايت
    • اضافه كردن URL به نقشه سايت
    • اضافه كردن نقشه سايت به robots.txt
    • استفاده از ابزارهاي آناليز جهت crawl

    تكنيك هايي كه براي بهينه سازي و سئو سايت عنوان شده است عبارتند از:

    • افزايش لينك هاي خارجي
    • تغيير اسم فايل ها
    • لينك يك طرفه
    • كلمات كليدي
    • استفاده از Meta Tag
    • استفاده صحيح از عنوان
    • استفاده از robots.txt
    • بهينه سازي محتوا

    منبع: شركت سانا پرداز نارين

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

تكنيك هاي سئو سايت براي موتورهاي جستجو در طراحي وب سايت