منابع مختلفي مي توانند در صورت لزوم روي را تأمين كنند. سولفات روي (??? روي) معمولاً براي تأمين مقدار مورد نياز روي در هنگام استفاده از كودهاي شيميايي مورد استفاده قرار ميگيرد. اين ماده مي تواند قبل از كاشت پخش و تركيب شود، يا در كود استارتر استفاده شود. اين تركيب با ساير كودهاي خشك ميتواند به خوبي تركيب شود. تقريباً ??/? كيلوگرم از ماده سولفات روي ? ليتر روي در هكتار تأمين ميكند.

Citrus

به كار بردن اين نوع كود بر شاخ و برگ روي به طور مداوم در اصلاح كمبودهاي اين ماده مغذي مؤثر نبوده است. اين روش كاربرد فقط بايد به صورت آزمايشي استفاده شود. براي به كاربردن اين كود بر روي برگها، پودر سولفات روي را مي توان در آب حل كرد و روي بافت برگها اعمال كرد. وقتي ميزان ?? ليتر آب در هكتار استفاده مي شود، مقدار حل شده بايد ??/? تا ??/? كيلوگرم روي در هر هكتار بايد تامين شود.

كمبود روي به طور قابل توجهي رشد و پتانسيل عملكرد مركبات را كاهش مي دهد. همانطور كه آزمايشات بر روي مركبات (به خصوص پرتقال) نشان مي دهد، سطح پايين روي موجب كاهش تعداد و اندازه ميوه در هر درخت شده و در نتيجه اين كمبود، بازده كاهش مييابد.

كودهاي حاوي روي بر خاك و شاخ و برگ درختان به كار ميرود؛ اين نوع كوددهي بر افزايش عملكرد مركبات مؤثر هستند. در برخي مطالعات، پس از استفاده از سولفات روي بر مركبات به خصوص در مورد پرتقال و گريپ فروت، محققان همچنين از افزايش مقدار آب در ميوهها خبر دادهاند.

روي همچنين ميزان اسيد اسكوربيك در ميوهها را افزايش ميدهد. در صورت كمبود شديد روي، ميوه ها ممكن است به شكل نادرست شكل گرفته، از ميزان آب آنها نيز كاسته شده و همچنين آب موجود در آنها نيز فاقد طعم شود.

در ابتدا علائم كمبود روي به عنوان لكههاي كلروتيك بر روي برگها (“برگ شته”) و / يا نواحي بين رگبرگي سفيد ظاهر ميشود. برگهاي جديد بطور قابل ملاحظهاي داراي رشد ناقص هستند، زيرا شاخههاي داخلي دچار كوتاه شدگي ميشوند. مي توان با استفاده از اسپري كودهاي حاوي روي (مثل روي سولفات) بر روي شاخ و برگ، مشكل را در برگهاي عقبي اصلاح كرد.

دستورالعملهاي عمومي براي كاربرد روي

نقش اصلي روي به عنوان يك عامل سازنده آنزيم ها و درگير شدن در توليد تنظيم كننده هاي رشد كه مربوط به كشيدگي دروني و توسعه كلروپلاست است. كمبود روي به طور قابل توجهي رشد و پتانسيل عملكرد را كاهش مي دهد. سطح پايين روي باعث كاهش تعداد ميوه در هر درخت شده وحتي اندازه ميوهها كوچك مي شود و در نهايت باعث كاهش بازده ميشود. كاربرد اين كود بر خاك و شاخ و برگ هر دو در افزايش عملكرد توليد مركبات مؤثر هستند.

نقش گوگرد در توليد مركبات

علاوه بر روي، گوگرد نيز در توليد مركبات (گرچه به ميزان نسبتاً كمي) مورد نياز است، اما هنگامي كه منابع محدود هستند، گوگرد تأثير مستقيمي بر عملكرد مركبات دارد. علاوه بر سولفات روي غالباً در كودهاي N-P-K، فرمولاسيون ريز مغذي يا آب آبياري به اندازه كافي گوگرد وجود دارد تا نيازهاي محصول را برآورده سازد.

گوگرد يكي از عناصر مهم آنزيمها و پروتئينهاي ديگر است و براي تشكيل كلروفيل در توليد مركبات مورد نياز است. گوگرد همچنين براي سنتز اسيدهاي آمينه ضروري سيستئين و متيونين مورد نياز است.

 

بست رويو ، اولين مرجع مقايسه كالاها براي كمك به خريد بهتر در ايران مي باشد. هدف از راه اندازي اين سايت، معرفي و بررسي و مقايسه بهترين كالاهاي ايراني و خارجي مي باشد كه منجر به ارتقا سطح دانش و انتخاب آگاهانه تر براي خريد مي گردد. BestReview بصورت كاملا بي طرفانه به مقايسه كالاها پرداخته و به هيچ توليد كننده و يا وارد كننده اي وابسته نيست. در BestReviw براي هر كالا يك صفحه اختصاصي وجود دارد كه در ابتدا يك راهنماي كامل خريد براي آن ذكر شده سپس در يك جدول ده محصول برتر مقايسه مي شوند. در ادامه ده محصول برتر بصورت ريز بينانه بررسي و نقات قوت و ضعف هر محصول بيان مي شود. تمامي محتواي اين سايت كاملا اختصاصي بوده و توسط بهترين نويسندگان ايراني در حوزه نقد و بررسي كالاها نوشته مي شود. تيم BestReviw وسواس و تعهد فوق العاده بالايي در كيفيت مطالب و بي طرفي در انتخاب بهترين كالاها دارد.   منبع : https://bestreview.ir

 

آوا تجهيز آزما

شركت آوا تجهيز آزما نمايندگي شركت اكسير اتريش در ايران مي باشد . آوا تجهيز در زمينه توليد و فروش انواع مواد شيميايي آزمايشگاهي فعاليت داشته و واردات مستقيم مواد شيميايي و تجهيزات آزمايشگاهي از برندهاي معتبر جهاني را انجام مي نمايد.

mbki_q1.png

دي اتيل اتر

 Diethyl ether  دي اتيل اتر دي اتيل اتر اغلب با عنوان هاي اتيل اتر يا فقط اتر خوانده مي شود كه يك مايع قابل اشتعال، بي رنگ و بسيار فرار است.

دي اتيل اتر مي تواند هم در آزمايشگاه ها و هم در مقياس صنعتي تهيه شود. اين ماده به عنوان محصول جانبي در آبگيري اتيلن براي ساخت اتانول، توليد مي شود. در اين فرآيند از كاتاليزور اسيد فسفريك استفاده مي شود. اتانول با يك اسيد قوي، معمولاً اسيد سولفوريك، مخلوط مي شود و در نهايت؛ آب، يون هيدروژن و دي اتيل اتر توليد مي كند.

خواص اتر چيست ؟

دي اتيل اتر به عنوان حلال در آزمايشگاه ها و در توليد پلاستيك هاي سلولزي كاربرد گسترده اي دارد. همچنين اين ماده به عنوان يك مايع آغازگر در سوخت باعث بهبود عملكرد موتورها مي شود.

دي اتيل اتر به دليل اشتعال پذيري و عوارض جانبي نامطلوب مانند تهوع و استفراغ، با داروهاي بيهوشي مدرن مانند هالوتان، ايزوفلوران ، دسفلوران و سوفلوران جايگزين شده است.

  • فرار : اتر مايعي است فرار ، كه خيلي سريع در حرارت معمولي به صورت گاز در مي‌آيد.
  • حلال : اتر چون حل‌كننده هم هست بيشتر به عنوان حلال داروها به كار برده مي‌شود.
  • ماده تميزكننده : يكي ديگر از خواص اتر خاصيت تميزكنندگي آن است

 

ماده بيهوشي: در آغاز كشف اين دارو اتر به عنوان بيهوش‌كننده مورد استفاده قرار گرفت. اين ماده در سال ???? مصرف آن به ميزان فوق‌العاده اي افازايش يافت و بيش از ??? سال اتر و كلروفرم به عنوان مواد اوليه هوش بري استفاده مي شدند.

براي خريد دي اتيل اتر اكسير اتريش با ما تماس بگيريد .09135080594- 03132402900

استونيتريل

استونيتريل CH3CN يك حلال آپروتيك و قطبي است كه با نام متيل سيانيد نيز شناخته مي شود. اين ماده يك نيتريل آليفاتيك و يك تركيب آلي فرار و بي رنگ است كه طيف گسترده اي از تركيبات قطبي و غيرقطبي را حل مي كند.

موارد مسموميت با استونيتريل در انسان با استنشاق ، بلع و يا جذب پوستي اتفاق مي افتد و علائم آن، كه معمولاً چند ساعت بعد ظاهر مي شود، شامل مشكلات تنفسي، ضربان آهسته نبض، حالت تهوع و استفراغ است. تشنج و اغما مي تواند در موارد جدي رخ دهد و به دنبال آن مرگ ناشي از نارسايي تنفسي اتفاق مي افتد. روش درماني متداول آن (مانند مسموميت با سيانيد) استفاده از اكسيژن ، سديم نيتريت و سديم تيوسولفات است.

 

براي دريافت مشاوره رايگان در خريد استونيتريل  با كارشناسان ما تماس بگيريد

03132402900  – 03195011317 الي 20

محصولات برتر :

كلروبنزن ، آمونياك ، اوره ، دي اتيل اتر ، سولفوريك اسيد ، استونيتريل ، پيريدين ، سيكلوهگزان ، سديم هيدروكسيد ، ايزوكتان ، تتراهيدروفوران  ، فروش محيط كشت در اصفهان

 

جنس لباس زير

لباس زير مناسب، لباسي است كه جنس آن صد در صد نخي باشد و اين مهم ترين عامل در انتخاب لباس زير است. به دليل اينكه جنس نخي مانع از رطوبت و عرق كردن بدن مي شود. در مسئله بعدي مي توان روي سايز، طراحي، رنگ و مدل آن نظر داد. همچنين لباس زيرهاي دانتلي و با خاصيت انعطاف پذيري، جنس و بافت خوبي براي اين سري لباس ها هستند.

 

الياف هاي گياهي نيز مانند پنبه، كتان و كنف نيز بخاطر خاصيت موئينگي براحتي عرق بدن را در خود جذب مي كنند. خاصيت جذب عرق نه تنها از ايجاد بوي نامطبوع بدن جلوگيري مي كند بلكه تبخير ايجاد شده، فضاي بين بدن و لباس را خنك نگه مي دارد.

 

بايد بدانيد كه لباس هايي كه از جنس پلاستيك و يا نايلون و الياف مصنوعي هستند منجر به حساسيت در بدن مي شوند. حتي ممكن است علاوه بر حساسيت با تبخير رطوبت بدن، موجب بروز عفونت شوند. در نتيجه هنگام خريد اين گونه لباس ها بايد از جنس تهيه شده آن مطمئن شد. اين لباس ها را بايد در فروشگاه هاي معتبر و يا كارگاه هاي توليدي اين محصولات با مهر تاييد وزرات بهداشت تهيه نماييد.

 

لباس هاي زيري كه بافت و جنس نامرغوب دارند و دوخت آن ها بر حسب سايز مناسب نيست مشكلات زيادي در پي دارند. از جمله مي توان به كمر درد يا خستگي هاي ماهيچه اي، ابتلا به انواع عفونت، قارچ و مشكلات پوستي اشاره كرد.

 

نكته: خانم ها بايد هر روز لباس زيرشان را عوض كنند و آن را به زمان حمام رفتن موكول نكنند زيرا در غير اين صورت دچار خارش و قارچ هاي پوستي مي شوند. قارچ ها معمولا در محيط گرم و مرطوب رشد مي كنند پس بايد بعد از استفاده از آب از دستمال كاغذي استفاده كنيد تا از هرگونه قارچي در امان باشي.

نكات مهم درباره لباس زير زنانه

هر لباسي كه به شكل مستقيم با بدن تماس داشته باشد يعني با سلامت هم در ارتباط است. لباس زير زنانه هم جزو لباس هاي مهمي است كه براي خريد، شستشو و نگهداري آن ها بايد به برخي نكات مهم دقت كنيد.

 

اولين و مهمترين نكته اي كه بايد درباره لباس زير به آن اشاره كرد اين است كه هميشه و حتما لباس زيرتان را با دست بشوييد و هرگز آن ها داخل ماشين لباسشويي نيندازيد.

 

نكات خريد لباس زير زنانه

اولين و مهمترين نكته اي كه هنگام خريد لباس زير زنانه بايد مورد توجه قرار دهيد، جنس لباس زير است كه از اهميت ويژه اي برخوردار است. بهترين جنس براي لباس زير زنانه جنس نخي است كه بسيار نرم و راحت است، لباس زير نخي ايجاد حساسيت نمي كند و باعث خارش نمي شود.

 

بعد از جنس لباس زير نكته اي كه مورد توجه قرار مي گيرد سايز آن است كه بهتر است بدانيد پوشيدن لباس زير تنگ در خانم ها ايجاد عفونت مي كند اما از يك طرف هم لباس زيرهاي خيلي گشاد ظاهر زيبايي ندارند بنابراين بايد لباس زيري انتخاب كنيد كه هم راحت باشد و هم زيبا.

اولين كار بعد از خريد چيست؟

بعد از انتخاب لباس زير زنانه مورد علاقه تان كه با توجه به نكات بالا هم جنسي مناسب و هم سايز درستي دارد، حتما لباس زيرتان را با آب ولرم رو به گرم و مقداري مايع لباسشويي بشوييد و بگذاريد خوب در معرض آفتاب خشك شود. پروسه توليد اين لباس ها شامل مراحلي است كه خواه ناخواه باعث آلودگي پارچه مي شود.

انواع سوتين

سينه بند ها داراي انواع متفاوت و دسته بندي هاي ممتاز و متفاوتي هستند كه بسته به شكل ظاهري، جنس پارچه و برند سازنده در دسته بندي هاي متفاوتي قرار داده مي شوند و خريداران آنها متناسب با سليقه شخصي خود تصميم مي گيرند چه نوع سوتيني با چه رنگ و طرحي از كدوم برند را خريداري كنند. به طور مثال سوتين با بند بي‌رنگ مخصوص لباس هاي مجلسي است كه دكلته هستند و بند آن ها نبايد مشخص باشد.

سوتين‌ هاي اسفنجي به سوتين هايي گفته مي شود كه در قسمت كاپ خود داراي اسفنج هستند و مناسب بانواني مي باشد كه سينه هاي كوچك يا متوسطي دارند و مي خواهند سينه شان بزرگتر به نظر برسد. سوتين جك دار نيز داري جك يا گيره است و مناسب بانواني است كه مي خواهند سينه شان خوش فرم نشان داده شود و همچنين مناسب افرادي است كه به دلايل متفاوت نظير شير دادن بچه و ... به افتادگي سينه مبتلا هستند. به اين سوتين ها سوتين اسفنجي يا ابري گفته مي شود.

 

سوتين هاي فانتزي نوعي ديگر از سوتين ها است كه بانوان شيك پوش آن ها را مصرف مي كنند. سوتين فانتزي از پارچه هاي نازك تور توري دوخته مي شود و در رنگ هاي متنوع و جذاب در دسترس علاقمندان اين سوتين ها قرار داده مي شود. سوتين فنر دار نيز نوعي ديگر از سوتين هاي موجود در بازار است. سوتين فنر دار در قسمت زير پستان داراي فنر است هستند كه باعث مي‌شود پستان بهتر حالت داشته باشد كه به اين نوع از سوتين ها، فنري گفته مي شود.

 

مشخصات لباس زير مناسب

 لباس زير از تنوع توليد بسياري برخوردار است. تا جايي كه براي هر دوره و يا جا و مكان خاص خود متفاوت است.

 

 لباس زيرهايي كه روزانه استفاده مي شوند بايد داراي الياف طبيعي بوده و فاقد مواد تركيبي مانند پلاستيك باشند.

 

 شورت هايي كه مناسب دوران پريودي هستند را جداگانه تهيه نماييد. سعي كنيد لباس انتخابي راحت و نخي باشد. از الياف طبيعي توليد شده باشد تا از تجمع باكتري ها و ايجاد عفونت در اين دوران جلوگيري شود.

 

 لباس زير مورد استفاده براي رفتن به يك مراسم و مهماني را نيز با توجه به لباس‌تان انتخاب كنيد. مثلا در صورت پوشيدن لباس دكلته بهتر است از لباس زير با جنس دانتل استفاده كنيد. افرادي كه بالاتنه كوچك دارند مي توانند از لباس زير مخصوص استفاده كنند. زيرا اين مدل لباس زيرها داراي لايه و پوشش هاي خاصي هستنند و بالا تنه را بزرگتر نشان مي دهد.  

 

 انتخاب لباس زير مناسب براي دوران بارداري نيز به راحتي شما بستگي دارد. در اين دوران به دليل بزرگ شدن باسن و شكم ديگر نمي توانيد لباس‌ زيرهاي قبلي خود را بپوشيد. در واقع شورت مناسب زمان بارداري بايد قسمتي از آن روي شكم را پوشش دهد. پس شورت انتخاب شده نبايد خيلي تنگ يا گشاد باشد و مانع از حركت آزادانه شما شود. بهتر است از جنس نخي استفاده كنيد يا روي اتيكت آن عبارت COTTON باشد تا موجب ايجاد حساسيت نشود.  

كدام سايز بهتر است؟

همان‌ طور كه جنس لباس زير روي سلامت تاثير مي گذارد، سايز آن هم نقش مهمي در حفظ سلامت ايفا مي كند. به خاطر داشته باشيد پوشيدن لباس هاي تنگ، چه شلوار و چه شورت زنانه مي تواند باعث ايجاد عفونت و آسيب ديدگي ناحيه واژن شود. لباس زيري كه بيش از اندازه آزاد باشد هم فرم زيبايي به بدن نمي دهد. بهمين دليل لازم است دقيقا سايزي را انتخاب كنيد كه علاوه بر اساني، زيبايي بيشتر را هم به شما هديه دهد.

 

لباس زير بايد متناسب با سايز بدن انتخاب شود. زيرا تنگي اين لباس ها عروق پوست را تحت تاثير قرار مي دهند و موجب اختلال گردش خون مي شوند. تنگي لباس‌ ‌در ناحيه لگن،‌ ‌زانو، سينه و حلقه آستين ها منجر به ايجاد خستگي، كبودي و كوفتگي اين نواحي مي شود. از ديگر مشكلات لباس‌ زيرهاي تنگ ناراحتي هاي گوارشي است. تنگي لباس حركات دودي دستگاه گوارش را دچار اختلال مي كند و منجر به ايجاد نفخ در معده و شكم مي شود. از اين گذشته لباس زير تنگ با اثر فشار موضعي بر بدن سبب بروز نوعي كهير به نام كهير فشاري مي شود.  

 

 

جنس لباس زير

لباس زير مناسب، لباسي است كه جنس آن صد در صد نخي باشد و اين مهم ترين عامل در انتخاب لباس زير است. به دليل اينكه جنس نخي مانع از رطوبت و عرق كردن بدن مي شود. در مسئله بعدي مي توان روي سايز، طراحي، رنگ و مدل آن نظر داد. همچنين لباس زيرهاي دانتلي و با خاصيت انعطاف پذيري، جنس و بافت خوبي براي اين سري لباس ها هستند.

 

الياف هاي گياهي نيز مانند پنبه، كتان و كنف نيز بخاطر خاصيت موئينگي براحتي عرق بدن را در خود جذب مي كنند. خاصيت جذب عرق نه تنها از ايجاد بوي نامطبوع بدن جلوگيري مي كند بلكه تبخير ايجاد شده، فضاي بين بدن و لباس را خنك نگه مي دارد.

 

بايد بدانيد كه لباس هايي كه از جنس پلاستيك و يا نايلون و الياف مصنوعي هستند منجر به حساسيت در بدن مي شوند. حتي ممكن است علاوه بر حساسيت با تبخير رطوبت بدن، موجب بروز عفونت شوند. در نتيجه هنگام خريد اين گونه لباس ها بايد از جنس تهيه شده آن مطمئن شد. اين لباس ها را بايد در فروشگاه هاي معتبر و يا كارگاه هاي توليدي اين محصولات با مهر تاييد وزرات بهداشت تهيه نماييد.

 

لباس هاي زيري كه بافت و جنس نامرغوب دارند و دوخت آن ها بر حسب سايز مناسب نيست مشكلات زيادي در پي دارند. از جمله مي توان به كمر درد يا خستگي هاي ماهيچه اي، ابتلا به انواع عفونت، قارچ و مشكلات پوستي اشاره كرد.

 

نكته: خانم ها بايد هر روز لباس زيرشان را عوض كنند و آن را به زمان حمام رفتن موكول نكنند زيرا در غير اين صورت دچار خارش و قارچ هاي پوستي مي شوند. قارچ ها معمولا در محيط گرم و مرطوب رشد مي كنند پس بايد بعد از استفاده از آب از دستمال كاغذي استفاده كنيد تا از هرگونه قارچي در امان باشي.

نكات مهم درباره لباس زير زنانه

هر لباسي كه به شكل مستقيم با بدن تماس داشته باشد يعني با سلامت هم در ارتباط است. لباس زير زنانه هم جزو لباس هاي مهمي است كه براي خريد، شستشو و نگهداري آن ها بايد به برخي نكات مهم دقت كنيد.

 

اولين و مهمترين نكته اي كه بايد درباره لباس زير به آن اشاره كرد اين است كه هميشه و حتما لباس زيرتان را با دست بشوييد و هرگز آن ها داخل ماشين لباسشويي نيندازيد.

 

نكات خريد لباس زير زنانه

اولين و مهمترين نكته اي كه هنگام خريد لباس زير زنانه بايد مورد توجه قرار دهيد، جنس لباس زير است كه از اهميت ويژه اي برخوردار است. بهترين جنس براي لباس زير زنانه جنس نخي است كه بسيار نرم و راحت است، لباس زير نخي ايجاد حساسيت نمي كند و باعث خارش نمي شود.

 

بعد از جنس لباس زير نكته اي كه مورد توجه قرار مي گيرد سايز آن است كه بهتر است بدانيد پوشيدن لباس زير تنگ در خانم ها ايجاد عفونت مي كند اما از يك طرف هم لباس زيرهاي خيلي گشاد ظاهر زيبايي ندارند بنابراين بايد لباس زيري انتخاب كنيد كه هم راحت باشد و هم زيبا.

اولين كار بعد از خريد چيست؟

بعد از انتخاب لباس زير زنانه مورد علاقه تان كه با توجه به نكات بالا هم جنسي مناسب و هم سايز درستي دارد، حتما لباس زيرتان را با آب ولرم رو به گرم و مقداري مايع لباسشويي بشوييد و بگذاريد خوب در معرض آفتاب خشك شود. پروسه توليد اين لباس ها شامل مراحلي است كه خواه ناخواه باعث آلودگي پارچه مي شود.

انواع سوتين

سينه بند ها داراي انواع متفاوت و دسته بندي هاي ممتاز و متفاوتي هستند كه بسته به شكل ظاهري، جنس پارچه و برند سازنده در دسته بندي هاي متفاوتي قرار داده مي شوند و خريداران آنها متناسب با سليقه شخصي خود تصميم مي گيرند چه نوع سوتيني با چه رنگ و طرحي از كدوم برند را خريداري كنند. به طور مثال سوتين با بند بي‌رنگ مخصوص لباس هاي مجلسي است كه دكلته هستند و بند آن ها نبايد مشخص باشد.

سوتين‌ هاي اسفنجي به سوتين هايي گفته مي شود كه در قسمت كاپ خود داراي اسفنج هستند و مناسب بانواني مي باشد كه سينه هاي كوچك يا متوسطي دارند و مي خواهند سينه شان بزرگتر به نظر برسد. سوتين جك دار نيز داري جك يا گيره است و مناسب بانواني است كه مي خواهند سينه شان خوش فرم نشان داده شود و همچنين مناسب افرادي است كه به دلايل متفاوت نظير شير دادن بچه و ... به افتادگي سينه مبتلا هستند. به اين سوتين ها سوتين اسفنجي يا ابري گفته مي شود.

 

سوتين هاي فانتزي نوعي ديگر از سوتين ها است كه بانوان شيك پوش آن ها را مصرف مي كنند. سوتين فانتزي از پارچه هاي نازك تور توري دوخته مي شود و در رنگ هاي متنوع و جذاب در دسترس علاقمندان اين سوتين ها قرار داده مي شود. سوتين فنر دار نيز نوعي ديگر از سوتين هاي موجود در بازار است. سوتين فنر دار در قسمت زير پستان داراي فنر است هستند كه باعث مي‌شود پستان بهتر حالت داشته باشد كه به اين نوع از سوتين ها، فنري گفته مي شود.

 

مشخصات لباس زير مناسب

 لباس زير از تنوع توليد بسياري برخوردار است. تا جايي كه براي هر دوره و يا جا و مكان خاص خود متفاوت است.

 

 لباس زيرهايي كه روزانه استفاده مي شوند بايد داراي الياف طبيعي بوده و فاقد مواد تركيبي مانند پلاستيك باشند.

 

 شورت هايي كه مناسب دوران پريودي هستند را جداگانه تهيه نماييد. سعي كنيد لباس انتخابي راحت و نخي باشد. از الياف طبيعي توليد شده باشد تا از تجمع باكتري ها و ايجاد عفونت در اين دوران جلوگيري شود.

 

 لباس زير مورد استفاده براي رفتن به يك مراسم و مهماني را نيز با توجه به لباس‌تان انتخاب كنيد. مثلا در صورت پوشيدن لباس دكلته بهتر است از لباس زير با جنس دانتل استفاده كنيد. افرادي كه بالاتنه كوچك دارند مي توانند از لباس زير مخصوص استفاده كنند. زيرا اين مدل لباس زيرها داراي لايه و پوشش هاي خاصي هستنند و بالا تنه را بزرگتر نشان مي دهد.  

 

 انتخاب لباس زير مناسب براي دوران بارداري نيز به راحتي شما بستگي دارد. در اين دوران به دليل بزرگ شدن باسن و شكم ديگر نمي توانيد لباس‌ زيرهاي قبلي خود را بپوشيد. در واقع شورت مناسب زمان بارداري بايد قسمتي از آن روي شكم را پوشش دهد. پس شورت انتخاب شده نبايد خيلي تنگ يا گشاد باشد و مانع از حركت آزادانه شما شود. بهتر است از جنس نخي استفاده كنيد يا روي اتيكت آن عبارت COTTON باشد تا موجب ايجاد حساسيت نشود.  

كدام سايز بهتر است؟

همان‌ طور كه جنس لباس زير روي سلامت تاثير مي گذارد، سايز آن هم نقش مهمي در حفظ سلامت ايفا مي كند. به خاطر داشته باشيد پوشيدن لباس هاي تنگ، چه شلوار و چه شورت زنانه مي تواند باعث ايجاد عفونت و آسيب ديدگي ناحيه واژن شود. لباس زيري كه بيش از اندازه آزاد باشد هم فرم زيبايي به بدن نمي دهد. بهمين دليل لازم است دقيقا سايزي را انتخاب كنيد كه علاوه بر اساني، زيبايي بيشتر را هم به شما هديه دهد.

 

لباس زير بايد متناسب با سايز بدن انتخاب شود. زيرا تنگي اين لباس ها عروق پوست را تحت تاثير قرار مي دهند و موجب اختلال گردش خون مي شوند. تنگي لباس‌ ‌در ناحيه لگن،‌ ‌زانو، سينه و حلقه آستين ها منجر به ايجاد خستگي، كبودي و كوفتگي اين نواحي مي شود. از ديگر مشكلات لباس‌ زيرهاي تنگ ناراحتي هاي گوارشي است. تنگي لباس حركات دودي دستگاه گوارش را دچار اختلال مي كند و منجر به ايجاد نفخ در معده و شكم مي شود. از اين گذشته لباس زير تنگ با اثر فشار موضعي بر بدن سبب بروز نوعي كهير به نام كهير فشاري مي شود.  

 

 

آيا مي توانيد از طريق بازاريابي ( همكاري در فروش ) وابسته درآمد كسب كنيد؟ پاسخ كوتاه به اين سوال بله است. شركت هاي فروش مي توانند سود خوبي كسب كنند و شما حتي مي توانيد به اندازه كسي كه تمام وقت كار مي كند از خانه خود درآمد كسب كنيد. بخاطر داشته باشيد كه موفقيت با دستيابي به آنچه انتخاب مي كنيد حاصل نمي شود بلكه با انجام كارهايي كه بايد انجام شود به طور صحيح و مداوم انجام مي شود. اين پست را بخوانيد تا ببينيد همكاري فروش چيست و چگونه مي تواند براي شما سودمند باشد. مفهوم اصلي همكاري تجاري هر فعاليتي است كه فروش محصول يا خدمات را تسهيل مي كند. اين كار اغلب توسط افرادي انجام مي شود كه خود توليد كننده يا صاحب محصول نباشند. تعهد شخصي كه قصد كمك به فروش را دارد؛ معرفي محصول كاركردها و برنامه هاي آن براي ايجاد انگيزه در مشتريان براي خريد يك محصول يا خدمات است. روش هاي بسياري براي كار با فروش وجود دارد ، اما بهترين و سودآورترين استفاده از اينترنت است. شما به عنوان يك تبليغ كننده ، شما محصول را به روش هاي صحيح تبليغ مي كنيد و براي هر فروشي كه انجام مي دهيد ، كميسيون يا درصدي از فروش دريافت مي كنيد. همكاري در فروش يك تجارت خانگي ايده آل است ، زيرا براي شروع نياز به پول زيادي ندارد و نيازي به توليد ، ذخيره و تحويل كالا يا خدمات به ديگران ندارد. در حقيقت ، براي اتصال مشتريان و مصرف كنندگان جديد به مشاغل مختلف ، مبلغي دريافت مي كنيد.

واقعيت همكاري در فروش چيست؟ همكاري فروش - همكاري تجاري چيست؟

مانند بسياري از مشاغل مستقر در خانه ، مشكل همكاري در فروش اين است كه كنفرانس ها و سخنراني هاي مربوط به برنامه هاي ثروت به شما مي گويند كه مي توانيد در مدت زمان كمي با حداقل تلاش درآمد كسب كنيد. برخي از برنامه هاي وابسته به شما مي گويند كه فقط با 3 كليك مي توانيد صدها هزار دلار در ماه درآمد كسب كنيد. برخي همچنين مي گويند كه مي توانيد سايت خود را تنظيم كرده و سپس آن را رها كنيد تا حساب بانكي خود را دوباره پر كنيد. واقعيت همكاري در فروش مانند بسياري از كارهاي خانگي ديگر است ، تعداد معدودي از افراد وجود دارد كه مي توانند از اين طريق درآمد خوبي كسب كنند ، افرادي هستند كه به اندازه كافي موفق هستند تا به اهداف خود برسند و تعداد زيادي هم هستند كه پول كمي كسب مي كنند. در نتيجه ، سوال اصلي اين نيست كه آيا شريك فروش واقعاً سود خوبي كسب مي كند ، بلكه آيا شما مي توانيد موفق شويد يا خير. اين بستگي به شما دارد ، اما در اينجا نكاتي وجود دارد كه مي تواند به شما كمك كند.

طرفداران همكاري فروش همكاري فروش - مزاياي همكاري در فروش

همانطور كه قبلاً نيز اشاره شد ، جنبه هاي مثبت زيادي در همكاري در فروش وجود دارد كه آن را به يك انتخاب تجاري عالي تبديل مي كند. آنها شامل موارد زير هستند: قيمت شروع پايين: به اكثر برنامه هاي وابسته رايگان بپيونديد. در نتيجه ، هزينه هاي شما معمولاً مربوط به روشهاي بازاريابي است كه شما استفاده مي كنيد. توليد محصول يا خدمات ضروري نيست. نيازي به ذخيره و حمل و نقل محصولات نيست. شما مي توانيد در هر زمان و هر كجا كه دسترسي به اينترنت داشته باشيد كار كنيد. بسته به نحوه فروش برنامه وابسته خود ، ممكن است درآمد منفعل داشته باشيد. مي توان آن را به يك مشاغل خانگي در حال انجام و يا يك جريان درآمد اضافي اضافه كرد. اين ايده آل براي وبلاگ نويسان ، مربيان ، كارآفرينان اطلاعات و هركسي است كه داراي وب سايت باشد.

مخالفان همكاري در فروش همكاري فروش - مضرات همكاري در فروش

كسب درآمد از همكاري در فروش داراي چالش هايي است كه عبارتند از: ايجاد ترافيك (بازديد كنندگان سايت) ، كه منجر به درآمد مي شود ، مدت زمان زيادي طول مي كشد. همكاري شما مي تواند به سرقت برود. به اين ترتيب ، شما براي مراجعه به افرادي كه مي كنيد اعتبار نمي گيريد. نقاب زدن URL مي تواند به جلوگيري از اين امر كمك كند. همكاري ضعيف مي تواند به اعتبار شما آسيب برساند. براي جلوگيري از اين اتفاق ، بايد مراقب باشيد و مشاغل با كيفيتي را براي همكاري با آنها انتخاب كنيد. شما هيچ كنترلي بر كيفيت محصول ، خدمات يا نحوه انجام كار خود نداريد. برخي از شركت ها به شما مبلغي پرداخت نمي كنند. البته روش هايي وجود دارد كه مي توانيد برنامه هاي همكاري مناسب فروش را انتخاب كنيد. وقتي چيزي غير عادي پيش آمد ، آنها بايد درباره موقعيتشان تجديد نظر كنند. شما مي توانيد مطمئن باشيد كه بسياري از افراد اين برنامه را تبليغ مي كنند. مشتريان متعلق به معامله گران است. آمار به شما مي گويد كه چند محصول را فروخته است ، اما در بيشتر موارد شما تصوري نداريد كه چه كسي آن را فروخته است. در نتيجه فروش مجدد بازاريابي دشوار خواهد بود.

چگونه در همكاري در فروش موفق باشيم همكاري در فروش - چگونه در همكاري در فروش موفق شويم

همكاري در فروش دشوار نيست ، اما براي دستيابي به درآمد قابل توجهي نياز به دانش ، برنامه ريزي و تلاش هاي هماهنگ دارد. در اينجا مواردي وجود دارد كه مي توانيد براي اطمينان از همكاري موفقيت آميز در فروش خود انجام دهيد. با يادگيري در مورد همكاري در فروش و مراحلي كه براي موفقيت لازم است انجام دهيد. فقط در فروش كالاها و خدمات با كيفيت همكاري مي كند. در حقيقت ، بهتر است ابتدا آنها را خريداري كنيد تا بتوانيد كيفيت آنها را بررسي كنيد. در مورد محصول يا خدمتي كه تبليغ مي كنيد قضاوت خواهيد شد. در نتيجه ، شما بايد نه تنها بر درآمدزايي ، بلكه بر كيفيت نيز تمركز كنيد. برنامه اي را كه در حال كار بر روي آن هستيد تحقيق كنيد تا دريابيد كه چه موقع و چگونه پرداخت مي شويد. همچنين به دنبال مسائل مهم مالي باشيد كه به شما كمك مي كند تا برنامه خوب باشد. براي فروش مواردي كه مربوط به موقعيت شما يا محتواي شما در وب سايت يا وبلاگ شما باشد همكاري كنيد. به عنوان مثال ، اگر شما در مورد اسكيت بورد مي نويسيد ، به اشتراك گذاشتن پيوندهاي مربوط به موتور سيكلت يا كيف هاي جديد ممكن است مناسب نباشد. تبليغات خود را تركيب و متناسب كنيد تا با لينك هاي متعدد بازديد كننده خود را آزار ندهيد. پيوندهاي همكاري كه با تصوير همراه هستند ، بهترين نرخ كليك را دارند. هميشه اتصالات خود را با فروش بازديد كننده روشن كنيد. احتمالاً بيشتر بازديد كنندگان درك خواهند كرد كه تبليغات تصوير درآمد براي شما ايجاد مي كند ، اما اگر در مورد يك محصول بنويسيد و آن را به ديگران توصيه كنيد ، براي خوانندگان خود پيامي ارسال مي كنيد كه از آنچه ارسال مي كنيد ، درآمد كسب مي كنيد. اين امر باعث مي شود كه شما با خوانندگان خود شفاف و صادق باشيد. بازار ، بازار ، بازار. براي لذت بردن از مزاياي بازاريابي وابسته و جذب افراد به وب سايت و وبلاگ خود ، فقط روي SEO و رسانه هاي اجتماعي تمركز نكنيد. دريابيد كه بازار هدف شما چيست ، جايي كه مي توانيد آنها را پيدا كنيد و چگونه مي توانيد آنها را به سايت خود جذب كنيد. ليستي از ايميل هاي مردم تهيه كنيد. موفق ترين افراد در اين نوع فروش از ايميل استفاده مي كنند. اين مسئله را ناديده نگيريد ، بازاريابي الكترونيكي مي تواند سود شما را به ميزان قابل توجهي افزايش دهد. استفاده از يك صفحه اصلي و سيستم قيف را براي بازاريابي مشاغل خود در نظر بگيريد. با يك پيشنهاد قانع كننده ، مشتريان بالقوه را به ليست ايميل خود جذب كنيد. به اين ترتيب مي توانيد صفحه اي از محصولاتي را كه مي فروشيد براي آنها ارسال كنيد. در سيستم نامه الكترونيكي خود مي توانيد پيشنهادات رايگان و فروش بيشتري ارائه دهيد. موفقيت برنامه بازاريابي وابسته خود را مرور كنيد. به خصوص اگر چندين برنامه داشته باشيد يا از ديگر انواع تبليغات مانند Google AdSense براي درآمدزايي استفاده كنيد. بعضي اوقات تبليغات بيش از حد مي تواند باعث شود وب سايت شما سطحي به نظر برسد و خوانندگان را تحريك كند. در نتيجه باعث كاهش كارايي شما مي شود. قبل از شروع فروش سهام اينترنتي ، مواردي را ياد بگيريد كه به شما در موفقيت در بازاريابي كمك مي كند. مهمتر از همه ، اگر مي خواهيد همكاري فروش را به عنوان يك تجارت ادامه دهيد يا همكاري فروش را به تجارت فعلي خود اضافه كنيد ، بدانيد كه سريع و خودكار نيست و بدون تلاش كافي كار نخواهد كرد. مانند همه مشاغل خانگي ، شما به يك برنامه روزانه براي درآمدزايي آنلاين نياز داريد. به طور كلي ، شانس شما براي درآمدزايي از برنامه هاي بازاريابي وابسته از ساير مشاغل آنلاين اينترنتي بيشتر يا كمتر نيست. موفقيت شما بستگي به اين دارد كه چقدر مي توانيد برنامه بازاريابي وابسته خود را عملي كنيد.

 

bzwz_w1.jpg

  

  همه ما مي دانيم كه تماشاي يك فيلم به دو زبان چقدر مي تواند جذاب باشد. اين كار علاوه بر اينكه تفريح است ، به تقويت زبان انگليسي هم خيلي كمك مي كند. همان ضرب المثلي كه مي گويد هم فال است و هم تماشا!

نكته اي كه مي تواند بسيار آزار دهنده باشد اين است كه نرم افزار KMPlayer در اجراي فيلم هاي دو زبانه اشكال پيش فرضي دارد كه همين اشكال باعث مي شود فيلم دو زبانه به درستي نمايش داده نشود.

احتمالا مي دانيد كه براي تغيير زبان فيلم در اين نرم افزار بايد از دكمه هاي CTRL + X  استفاده كرد. با اين حال اگر نرم افزار KMPlayer  شما روي تنظيمات پيش فرض باشد ، استفاده از كليد هاي كنترل + X بعضي وقت ها باعث بي صدا شدن فيلم مي شود و يا حتي ممكن است نرم افزار به يك باره بسته شود. بعضا پيش آمده كه كامپيوتر هم هنگ مي كند و بايد ري استارت شود!

حالا راه حل اين مشكل كجاست؟

در اين آموزش راه حل مشكل تغيير صداي فيلم دو زبانه در kmplayer را براي شما توضيح خواهيم داد.

براي حل مشكل تغيير صدا در فيلم هاي دو زبانه مطابق مراحلي كه توضيح داده شده عمل كنيد. در تصوير زير هم مي توانيد تك تك مراحل را ببينيد.

 

 

  مرحله اول : ابتدا يك فيلم دو زبانه را با KMPlayer باز كنيد.

مرحله دوم : سپس دكمه F2 را فشار دهيد تا بخش تنظيمات KMPlayer باز شود.

مرحله سوم : مطابق تصوير وارد بخش Filter Control شويد و بعد روي بخش Splitter كليك كنيد.

مرحله چهارم : در تب General ، روي Matroska كليك كنيد و گزينه ي Gabest MKV Splitter  را انتخاب كنيد.

مرحله پنجم و آخر :  Close را بزنيد و يك بار KMPlayer را ببنديد و مجددا باز كنيد.

 

با گذراندن اين چند مرحله ي ساده ، از اين به بعد مي توانيد به راحتي با ميانبر Ctrl + X زبان فيلم ها را در KMPlayer تغيير داده و از ديدن فيلم دو زبانه لذت ببريد.

با تشكر از سايت اخبار تكنولوژي نيوتكس كه اين آموزش خوب را براي ما و شما تهيه كرد.

 

 با گيمباز در خانه بمانيم

تو اين روزاي كرونايي همه سفارش ميكنن تو خونه بمونيد و تا حد امكان از خونه هاتون بيرون نريد. ولي خوب موندن تو خونه هم كار راحتي نيست و بايد براي خودمون سرگرمي هاي مختلفي پيدا كنيم. يكي از سرگرمي هايي كه ميتونيم تو اين روزاي كرونايي داشت باشيم اينه كه از بازي هاي فكري و تخته اي استفاده كنيم كه قيمت مناسبي دارند و به راحتي ميتونيد با خريد اينترنتي در خونتون تحويل بگيريد.

يكي ديگه از سرگرمي ها ميتونه خريد كنسول هاي بازي باشه. البته اين كنسول ها در انواع مدل ها و قيمت ها در بازار وجود دارند و شما ميتونيد با توجه به بودجتون مناسب ترين كنسول و تجهيزاتش رو پيدا كنيد و خريداري كنيد. ولي خوب بهتر اينه كه اين خريد رو به صورت انلاين انجام بديد. و البته با بالا رقتن قيمت دلار اگر بتونيد يه كنسول دست دوم سالم و قيمت مناسب پيدا كنيد كه ديگه نور علي نور ميشه.

حتما ميپرسيد چطور؟

خيلي سخت نيست. كافيه يه سر بريد پلي استور و اپليكيشن گيمباز رو از اينجا دانلود كنيد.

حالا گيمباز چي كار ميكنه دقيقا:

گيمباز اپليكيشني مخصوص گيمرها است. در گيمباز شما ميتوانيد بدون واسطه كالاي نو و يا دست دوم خود را براي فروش قرار بديد و يا تجهيزات مورد نياز گيم و آيتم هاي داخلي در گيم ها را بدون واسطه از فروشنده واقعي خريداري كنيد.

در ديوار گيمرها ميتونيد از آخرين تورنمنت ها با خبر بشيد و با تخفيف در آنها شركت كنيد.
در گيمباز به صورت رايگان به آگهي هاي تجهيزات گيمينگ ، دسترسي خواهيد داشت.
اگه به دنبال اكانت شاخ فورتنايت هستين و يا اكانت بازي هاي ديگه به راحتي و با مناسب ترين قيمت ميتونيد در اپليكيشن گيمباز با فروشنده ها در ارتباط باشيد.
با نصب اين برنامه از پلي استور مي تونيد كنسول بازي هايي مثل مثل ps4، ايكس باكس(xbox)  و نينتندو(Nintendo)  و بازي هاي پلي استيشن و... را براي فروش بگذاريد و يا با مقايسه قيمت ها، بهترين قيمت را انتخاب كنيد.
استفاده از خدمات گيمباز، مانند قرار دادن آگهي كاملا رايگان هست.
در گيمباز شما ميتونيد به راحتي گيفت كارت (Gift Card) براي اكانت پلي استيشن (PlayStation)، ايكس باكس (XBox) يا نينتندو(Nintendo) يا بازي هاي موبايل مثل كال آف ديوتي(call of duty)، كلش و يا فورتنايت(fortnite) را خريد و فروش كنيد.

شما ميتوانيد جديدترين اخبار دنياي بازي و تورنمنت هاي گيم را از صفحه اينستاگرام گيمباز به آدرس @gamebuzz.official  دنبال كنيد.
اين برنامه به شما كمك ميكنيد تا با كمترين هزينه هميشه به روز باشيد.
اگر ميخوايد به قيمت كنسول بازي، قيمت ps4، قيمت پلي استيشن و قيمت ايكس باكس دسترسي داشته باشيد و مطابق نياز و هزينه خود بهترين كالا را انتخاب كنيد دانلود اين برنامه از پلي استور رو به شما پيشنهاد ميكنم.
در بخش روبداد بازي از آخرين تورنمنت ها و مسابقات بازي هاي آنلاين با خبر بشيد و يا از تخفيفات قرار داده شده در اين دسته استفاده كنيد.
اگر به تازگي وارد دنياي بازي هاي آنلاين شديد و ميخوايد به مراحل بالاتر دسترسي داشته باشين، ميتونيد از اكانت هاي بازي قرار داده شده براي فروش استفاده كنيد و يا آيتم هاي درون برنامه ها مثل جم(gem) ، اسكين(skin)  و يا سكه را خريداري كنيد و يا براي فروش بگذاريد.
گيمباز، ديوار بازي و كنسول ويژه گيمرها است.
در گيمباز خريد و فروش آسان و با امنيت را تجربه كنيد. راستي يه خبر ديگه اينكه اگر كار با گوشي براي شما دشوار هست ميتونيد به سايت گيمباز به آدرس بريد و از اين طريق به امكانات اپليكيشن دسترسي داشته باشيد.
شما ميتونيد با استفاده از اشتراك گذاري، آگهي خود و يا آگهي هاي ديگر را در شبكه هاي اجتماعي براي دوستان خودتون ارسال كنيد.
 

برخي مزاياي گيمباز:
درج رايگان آگهي
داراي دسته بندي هاي متنوع
راحتي و سادگي استفاده از برنامه
بك برنامه تخصصي براي گيمرها
پرطرفدارترين برنامه خريد و فروش بي‌واسطه گيمينگ در ايران
شما ميتوانيد از طريق زير به گيمباز دسترسي داشته باشيد.
پيج اينستاگرام:@gamebuzz.official
لينك ديسكورد:https://discord.gg/dReKuuh
آدرس سايت:https://gamebuzz.app

لينك دانلود پلي استور: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mnegar.gamebuzz&hl=fa