كلاس طراحي لباس – دوره طراحي لباس

 

در واقع مرحله مهم و اصلي كار از اينجا شروع مي شود. در مورد آنچه كه مي خواهيد ايجاد كنيد دقيق فكر كنيد. طرح اصلي لباس خود را مشخص كنيد و آن را با جزئيات كامل نشان دهيد؛ براي مثال اگر لباسي را طراحي مي كنيد طرح ها، چين، گره، پاپيون، قوس ها و غيره را بايد طوري به الگو اضافه كنيد تا يك طرح زيبا و خاص به وجود آوريد. روي عناصر منحصر به فرد متمركز شويد و جزئيات، لوازم جانبي و تزئينات مناسبي را روي الگو طراحي كنيد تا بتوانيد سبكي واضح و روشن را به نمايش بگذاريد. اگر به ايده هاي تازه اي نياز داريد و يا نمي دانيد از كجا شروع كنيد، مي توانيد از مجلات و يا سايت هاي مد، الهام بگيريد.

 

طراحي مد لباس

2. دوره طراحي لباس

لباس ها را پر رنگ و با جزئيات ترسيم كنيد

لباس را جسورانه ترسيم كنيد. از آنجا كه هدف طراحي مد، نشان دادن ايده هاي طراحي شماست؛ هنگام رسم كردن لباس روي الگو از خطوط پر رنگ استفاده كنيد. لباس را طوري طبيعي طراحي كنيد كه گويي روي الگو به طور واقعي آويزان شده است. بايد در اطراف آرنج و كمر، در نزديكي شانه ها، مچ پا و مچ دست چين و چروك وجود داشته باشد. هنگام كشيدن لباس روي الگو بايد به اين فكر كنيد كه يك لباس چگونه روي بدن يك فرد مي ايستد و با ظرافت تمام آن را طراحي و در مدل خود پياده كنيد.

دوره طراحي لباس

 

كلاس طراحي لباس  به ياد داشته باشيد پارچه ها با جنس هاي مختلف، به حالت هاي گوناگون روي بدن قرار مي گيرند. اگر پارچه شما نازك و ابريشمي باشد، روي بدن مي خوابد و سر مي خورد و تقريبا حركتي موج دار دارد و يا اگر پارچه مانند پارچه پشمي و يا كتان، ضخيم باشد؛ خشك و گوشه دار روي بدن مي ايستد و شكل كمتري از بدن را نشان مي دهد (مانند يك كت جين).

 

سعي كنيد دوره طراحي لباس

كلاس طراحي لباس طرحستان  ابتدا بافت پارچه خود را مشخص كنيد كه لطيف، زبر، خشك و يا نرم است تا بتوانيد بافت پارچه را به بهترين حالت روي مدل نمايش دهيد، سپس جزئياتي مانند پولك و دكمه را به طرح اضافه كنيد تا تصوير مدل شما در طراحي لباس واقعي تر جلوه كند.

 

طراحي مد لباس

3. يادگيري رسم جزئيات در الگو

بايد ياد بگيريد كه دوره طراحي لباس

 كلاس طراحي لباس  چطور چين، چروك و پليسه لباس را روي الگو بكشيد. از خطوط مختلف استفاده كنيد تا بتوانيد چين و چروك لباس را واضح و روشن روي الگو نشان دهيد. دانستن چگونگي رسم چين، چروك و پليسه روي الگو به شما كمك مي كند تا ساختار لباس را به بهترين نحو به تصوير بكشيد. چين ها را مي توان با استفاده از خطوط سست و موج دار رسم كرد. براي نشان دادن چين و چروك از الگوهاي دايره اي نيز مي توانيد استفاده كنيد و همچنين براي نشان دادن پليسه يك لبه صاف رسم كنيد.

 

طراحي مد لباس

4. نشان دادن طراحي لباس و تصاوير چاپي در طراحي مد لباس

الگوها و چاپ ها را نشان دهيد. دوره طراحي لباس

كلاس طراحي لباس   اگر طراحي مد لباس شما شامل پارچه اي طرح دار و يا چاپ شده است، بسيار مهم است تا به طور دقيق نشان دهيد كه چطور اين حالت روي مدل قرار مي گيرد. با كشيدن طرح كلي لباس طرح داري مانند دامن و يا بلوز شروع كنيد. آن را به بخش هاي مختلف و چهارخانه تقسيم كنيد، حال بخش ها را يكي پس از ديگري با طرح پارچه پر كنيد. به چگونگي تغيير چين و چروك و پليسه در ظاهر يك الگو توجه كنيد، چرا كه ممكن است در نقاط خاصي انحنا و يا برشي نياز داشته باشد تا طرح خوب و دقيق به نظر برسد. براي كشيدن طرحي خوب و حرفه اي و با جزئيات دقيق، زمان بگذاريد تا مطمئن باشيد، طرحتان در تمام خانه ها يكسان به نظر مي رسد.

https://www.modes.com/es/

 

5. طرح خود را با استفاده از رنگ كردن و سايه زدن كامل كنيد

كلاس طراحي لباس  در طراحي مد لباس نقاشي خود را با رنگ، جوهر و سايه زدن تكميل و نهايي كنيد. با استفاده از رنگ مشكي پر رنگ و يا رنگ هاي ديگر، روي خطوطي كه مي خواهيد نگه داريد خط پر رنگ بكشيد. در اين مرحله از كار مي توانيد تمام خطوط بدن، علامت هاي اضافه و يا از خط بيرون زده را پاك كنيد. سرانجام با استفاده از رنگ هايي كه مي خواهيد در طرح شما وجود داشته باشد، با دقت درون لباس ها را پر كنيد. مي توانيد لباس ها را با ماژيك، رنگ و يا جوهر رنگ آميزي كنيد. خلاقيت به خرج دهيد و رنگ ها را با يكديگر تركيب كنيد و دوره طراحي لباس

 از سايه هاي زيبا و متنوعي استفاده كنيد تا بتوانيد طرحي كامل و زيبا را به نمايش بگذاريد. زماني كه روي بافت ها و سايه ها كار مي كنيد تصويري را كه زير چراغ هاي نورافكن “باند” ( راهرويي كه مدل ها روي آن اجرا مي كنند) به سمت شما در حال حركت است را تصور كنيد. چين هاي عميق در پارچه با سايه هاي تيره تري نمايش داده مي شوند. در جايي كه پارچه با نور برخورد مي كند، رنگ ها بايد كلاس طراحي لباس  روشن تر به نظر برسند. اضافه كردن دوره طراحي لباس

  جزئيات و ويژگي هاي ديگري مانند مو، عينك آفتابي و آرايش و غيره، باعث مي شوند مدل شما زنده به نظر برسد و ظاهر زيبا، جذاب و كاملي را داشته باشد.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.