پروفايل بيلي ايليش بيوگرافي بيلي آيليش

بيلي ايليش، خواننده و ترانه سراي اهل كاليفرنيا در ?? دسامبر ???? در لس آنجلس، كاليفرنيا متولد شد. پروفايل بيلي ايليش دختر مگي بايرد، معلم، هنرپيشه و فيلمنامه‌نويس و پاتريك اوكانل بازيگر كه در فيلم‌هايي مانند مرد آهني ظاهر شده بود. پدر و مادر آيليش هر دو موسيقي‌دان‌هاي آماتور هستند.

دانلود اهنگ هاي بيلي ايليش او از نژاد ايرلندي و اسكاتلندي است. او از طريق لقاح مصنوعي به دنيا آمد و در محله هايلند پارك لس آنجلس بزرگ شد.

x4_xagt.jpg

بيلي ايليش در لس آنجلس كاليفرنيا متولد و بزرگ شد. او كه به خانواده اي از نوازندگان تعلق داشت ، مقدر بود كه در هنرهاي نمايشي فعاليت كند. او از سن ? سالگي به يك گروه كر وارد شد و تا زماني كه ?? ساله شد ، شروع به نوشتن و خواندن آهنگ هاي خود كرد. برادر بزرگتر او ، فينئاس اوكانل ، بزرگترين تأثير را در زندگي او داشت. او گروه خودش را داشت و آهنگي را با عنوان ‘Ocean Eyes’ نوشت. آهنگ بيلي را اجرا كرد و به صورت آنلاين منتشر كرد و موفقيت بزرگي به دست آورد. كنسرت هاي بيلي آيليش

 

در حال حاضر آيليش به همراه والدينش در هايلند پارك، محله‌اي در شمال شرقي لس آنجلس زندگي مي‌كند.

در ?? نوامبر ???? پس از انتشار ويدئوهايي در فضاي مجازي مبني بر مبتلا بودن آيليش به بيماري نشانگان توره او در اينستاگرام خود اعلام كرد كه به اين عارضه عصبي مبتلا است. همچنين او بيان كرده‌است كه حس‌آميزي دارد و تجربه افسردگي نيز داشته‌است. او درباره? استفاده از مواد مخدر به گاردين گفت: «هيچ وقت موادمخدر استفاده نكردم و چيزي نكشيدم […] اين چيزها برام جالب نيستند.» آيليش گياهخوار بزرگ شده‌است و به‌طور مرتب در رسانه‌هاي اجتماعي از وگانيسم دفاع مي‌كند.

او در بيشتر سالهاي ابتدايي خود را در خانه درس مي خواند ، اما اين مانع از شركت در فعاليت هاي فوق برنامه نبود. او عاشق بازي در فيلم هاي خانگي بود.

وقتي او ? ساله شد ، به يك گروه كر پيوست و به مدت سه سال با آنها آواز خواند. تا زماني كه او ?? ساله بود ،در حال نوشتن و ساخت آهنگهاي خودش بود. او همچنين چندين فيلم كوتاه ساخت.

غير از بازيگري و موسيقي ، رقص يكي ديگر از علاقه هاي او است. او در اوايل سالهاي نوجواني در كلاس هاي رقص شركت مي كرد.

منبع: يك سوال

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.