برخي از افراد معمولاً نمي دانند كه شستن فرش با شامپو فرش و به صورت دستي لزوماً بهترين روش براي تميز كردن فرش نيست و امروزه بيش از هر زمان ديگري گزينه هاي شستشوي فرش را در اختيار دارند. انتخاب يك قاليشويي در قيطريه كه امكانات و تجهيزات مدرن داشته باشد، روشي امروزي مدرن براي اين كار است. البته بسياري به خاطر عدم اطمينان از كار قاليشويي ها از سپردن فرش به اين مراكز خودداري مي كنند. در صورتي كه اگر به يك سري نكات براي انتخاب مركز قاليشويي توجه شود و مزاياي اين كار را بدانند، بدون شك براي اين امر تعللي به خرج نخواهند داد.

براي انتخاب يك قاليشويي بايد به چه نكاتي بايد توجه كرد؟

همانگونه كه اشاره شد بسياري از افراد به دليل تجربه ناخوشايند از سپردن فرش به قاليشويي از مبادرت براي انجام دوباره اين كار خودداري مي كنند. در صورتي كه يك سري نكات وجود دارد كه با توجه به آن مي توان يك قاليشويي در قيطريه كه از هر نظر مطمئن است را انتخاب كرد. اين موارد عبارتند از:

5qv8_3.jpg

شستشوي اسلامي فرش

از آنجايي كه از نظر مذهبي اغلب افراد به نوع شستشوي فرش حساس هستند، بايد به انتخاب قاليشويي در قيطريه مبادرت كنند كه تضمين كننده شستشوي اسلامي فرش باشد و حساسيت هاي لازم را در اين زمينه به خرج دهند.

استفاده از ابزار مدرن

قاليشويي ها نيز پابه پاي رشد تكنولوژي پيشرفت كرده و اين روزها مانند ساير مشاغل از ابزارهاي مدرن براي اين كار استفاده مي كنند. بنابراين بهترين قاليشويي در قيطريه آن است كه از تجهيزات مدرن استفاده كند. مزيت اين كار علاوه بر شستشوي بهتر اين است كه از آسيب ناخواسته به فرش نيز جلوگيري مي شود.

هزينه هاي معقول

يكي از فاكتورهاي مهم كه بسياري از افراد براي انتخاب بهترين قاليشويي در قيطريه به آن توجه دارند، قيمت ها و نرخ هاي قاليشويي است. از آنجايي كه هيچ ارزاني بي دليل نيست بهتر است فريب تبليغات زردي كه وعده شستشوي قالي شما را با كمترين هزينه مي دهند، نخوريد. هزينه قاليشويي علاوه بر نرخ هاي مصوب و مشخص، به تعداد فرش، نوع آن، حساسيت فرد و نوع خدمات بستگي دارد.

برخورداري از كادر مجرب

تعهد كاركنان يك قاليشويي در قيطريه يكي ديگر از فاكتورهاي است كه بايد به آن توجه شود. البته اين مورد و تمام نكاتي كه گفته شد در رضايت مشتريان قبلي و تجربه افرادي كه از خدمات يكي قاليشويي استفاده كرده اند كاملاً مشخص است.

مزاياي سپردن شستن فرش به بهترين قاليشويي در قيطريه

با توجه به تمام نكات گفته شده اگر هنوز هم براي اين كار مردد هستيد بدون شك اطلاع از مزاياي اين كار شما را براي سپردن فرش به يك قاليشويي معتبر در قيطريه راضي خواهد كرد. اين موارد عبارتند از:

صرفه جويي در هزينه ها و زمان

اگر يك قاليشويي معتبر در قيطريه بيابيد كه بتواند در كمترين زمان بين 24 ساعت تا 48 ساعت كار شستن فرش را براي شما انجام دهد به طور قطع در هزينه اي كه براي تهيه مواد شوينده، ميزان آب مصرفي  و مواردي از اين دست مي پردازيد صرفه جويي خواهد شد.

همچنين علاوه بر صرفه جويي در هزينه، در زمان نيز صرفه جويي خواهد شد، چون اگر بخواهيد اين كار را در خانه انجام دهيد و دست تنها هم باشيد نياز به صرف چندين ساعت زمان دارد. همچنين خشك شدن آن با پهن كردن روي پشت بام يا ديوار نيز در شرايط ايده آلي كه آفتاب باشد به چهار پنج روزي زمان نياز دارد.

كمك به محيط زيست

از آنجايي كه روزانه شاهد كاهش ميزان منابع آب آشاميدني هستيم، بدون شك كار درستي نيست كه حجم زيادي آب براي شستن فرش صرف شود. همچنين با اين حجم آب مقدار زيادي شوينده نيز وارد محيط زيست و منابع آب زيرزميني مي شوند كه باعث آسيب به آن خواهد شد. به همين دليل استفاده از خدمات يك قاليشويي در قيطريه از اين عوامل آسيب رسان به محيط زيست تا حد بسيار زيادي مي كاهد.

سخن پاياني

به توجه به تمام نكات گفته شده اگر به دنبال انتخاب يك قاليشويي معتبر در قيطريه هستيد؛ قاليشويي كاردان داراي بيش از بيست سال سابقه در خدمت شما عزيزان است. در اين مركز از با استفاده از ابزارهاي نوين و مواد شوينده درجه يك شستشوي فرش شما انجام مي شود. سرويس اين قاليشويي نه تنها با قيطريه بلكه به ساير نقاط شهر تهران فرستاده مي شود تا در كمترين زمان فرش شما تحويل گرفته شود، شسته شود و به شما تحويل داده شود.

مزيت انتخاب قاليشويي كاردان به عنوان يك مركز قاليشويي معتبر در اين است كه شستشو كاملاً به شيوه اسلامي انجام مي شود، كادر مجربي اين كار را انجام مي دهند و تنها به 24 ساعت تا 48 زمان براي سپردن قالي و شستن و تحويل آن زمان نياز است. همچنين خدمات متنوع ديگري از جمله مبل شويي، رفوگري و سمپاشي نيز توسط قاليشويي كاردان به شما عزيزان ارائه مي شود.

 

 

شما مشتريان عزيز ميتوانيد با كليك بر روي شماره تماس قاليشويي ، با قاليشويي كاردان در تماس باشيد

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.