ارائه طرح ارتقای سطح آموزشی دانشگاه آزاد بر اساس متاورس

هشت تیم استارتاپ محصولات خود را در رویداد حسابداری و مالی ارائه کردند که از فروش آنلاین گرفته تا تبدیل یک دانشگاه آزاد به یک دانشگاه دگرگون کننده بود.

 

به گزارش ایسنا، در این رویداد که رویکرد مالی و حسابداری را که امروز به صورت آنلاین صورت گرفت، 8 تیم استارتاپ محصولات خود را ارائه کردند.

 

یکی از این استارتاپ ها که نسل جدید بازار معاملات آنلاین را معرفی کرد، موفق به بستن قرارداد با مرکز نوآوری دانشگاه شد. محصولات ? تیم دیگر به قرار زیر است:

 

ارائه خدمات حسابداری یکپارچه

 

روه الله زنیا یکی از محققان این طرح در این مورد می گوید: یکی از چالش های بنگاه های کوچک و متوسط، نبود زیرساخت های کافی برای استخدام نیروی انسانی پاره وقت و تمام وقت است و از سوی دیگر پراکنده شدن جغرافیایی مشتریان یکی از چالش های حسابرسان است.

 

وی ادامه داد: برای حل این چالش یک بستر یکپارچه نظارتی ارائه می دهیم که از یک سو مشتریان گزارش های حسابرسی خود را ارائه می دهند و از سوی دیگر مشاوران گزارش های ارائه شده را دریافت می کنند و خدمات لازم را در اختیار آنها قرار می دهند.

 

نرم افزار حسابداری هوشمند

 

مهرشاد افشاری یکی از پژوهشگران این طرح با اشاره به مشکلات موجود در حوزه حسابداری گفت: عدم مدیریت زمان، تاخیر در ارائه گزارش حسابرسی، محدودیت شغلی، عدم آگاهی کافی و هزینه بالای آرشیو از جمله چالش های این حوزه برای غلبه بر این مشکلات است. نرم افزار حسابداری هوشمند را معرفی کردهایم.

 

وی کاهش خطای انسانی، امکان انجام تمام خدمات رایانه ای و بررسی و ارائه گزارش ها را از مزایای این نرم افزار ذکر کرد.

منبع :  https://daneshjoin.ir/%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d8%a6%d9%87-%d8%b7%d8%b1%d8%ad-%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d9%82%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%b7%d8%ad-%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4%db%8c-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a2%d8%b2/

 

https://sketchfab.com/LeviGross5

https://gab.com/LeviGross5

https://www.allnumis.com/user/profile/levigross5

https://list.ly/levigross5/

https://500px.com/p/levigross5?view=photos

https://www.ulule.com/levigross5/#/projects/followed

https://8tracks.com/levigross5

https://www.goodreads.com/user/show/145268141-levi

https://www.yelp.ca/user_details?userid=sGF9ihmUcqSXCtjYRsZi3w

https://www.cplusplus.com/user/LeviGross5/

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.