بعضي از آلودگي‌ها و كثيفي‌هاي لباس‌ها بعد از شستشو در ماشين لباسشويي باقي مي‌ماند. اين امر به‌مرورزمان موجب تكثير باكتري‌ها و ايجاد بوي بد در داخل ماشين لباسشويي مي‌شود. براي جلوگيري از اين مشكلات و آلرژي و حساسيت پوستي كه براي نوزادان به دنبال خواهد داشت، بايد حتماً در طول زمان جرم گيري ماشين لباسشويي را انجام دهيد.


روش جرم گيري ماشين لباسشويي بوش با پودر جرم گير

 

پودر جرم گير بوش با عملكرد آسان و راحت مي‌تواند خيلي سريع در يك‌بار شستشو، رسوبات دستگاه را از بين ببرد. اين پودر باعث بهبود عملكرد دستگاه شده و داخل دستگاه را همانند روز اول تميز مي‌كند.

با استفاده از پودر جرم گير مي‌توانيد رسوبات ماشين لباسشويي بوش را كامل پاك كنيد. ساختار اين پودر به‌گونه‌اي است كه تمام رسوبات و بقاياي پودرهاي شوينده در فيلتر، لوله‌ها، ديگ شستشو و لاستيك دور درب لباسشويي را تميز مي‌كند.

البته در هنگام خريد جرم گير به نوع و برند آن توجه كنيد. زيرا استفاده از يك جرم گير نامناسب ممكن است به ماشين لباسشويي و قسمت‌هاي فلزي آن آسيب برساند.

z4_r1y.jpg

پودر جرم گيري را در قسمت اصلي شستشوي جاپودري ماشين لباسشويي بريزيد. سپس برنامه انتخابي ماشين ‌لباسشويي را بر روي برنامه معمول شستشو دهيد و بگذاريد كه دستگاه بدون لباس شستشو را انجام دهد.

بعد از اتمام جرم گيري ماشين لباسشويي بوش، درب دستگاه را به مدت ?? دقيقه باز بگذاريد. معمولاً مي‌توانيد به ميزان استفاده از ماشين لباسشويي، از جرم گير براي شستشو و بهبود راندمان دستگاه استفاده كنيد.

 

ويژگي‌ها و مزاياي پودر جرم گير

  • رفع بوي بد ماشين لباسشويي و خوشبوكننده دستگاه
  • از بين بردن رسوبات موجود در لوله‌هاي خرطومي زير ديگ و فيلتر و ديگ داخلي لباسشويي
  • پيشگيري از ايجاد جرم در ماشين لباسشويي
  • ارتقاي كيفيت شستشوي لباس‌ها در دستگاه
  • بالا بردن عمر دستگاه
  • صرفه‌جويي در ميزان مصرف مواد شوينده
  • تميز كردن و جرم گيري فيلتر و درنتيجه مصرف كمتر برق ماشين لباسشويي
  • روش جرم گيري ماشين لباسشويي بوش با جوش‌شيرين و سركه

 

تركيب جوش‌شيرين، سركه و آب يك محلول بسيار قوي و ارزان براي انجام جرم گيري لباسشويي بوش استفاده مي‌شود. البته استفاده از اين روش به دليل اسيدي بودن 2 ماده توصيه نمي‌شود. چون استفاده زياد از اين 2 ماده موجب از بين رفتن لاستيك درب دستگاه و صدمه به قطعات لباسشويي مي‌شود.

اين محلول جرم گيري لباسشويي بوش را در داخل دستگاه بريزيد و ماشين را روشن كنيد. محلول جوش‌شيرين و سركه با فرمولاسيون اسيدي كه دارد موجب پاك شدن رسوبات و جرم‌هاي ديگ شستشو مي‌شود.

پس از اتمام شستشوي لباسشويي، درب را باز كنيد. سپس با يك اسفنج نرم يا پارچه ديواره‌هاي داخلي ماشين لباسشويي را پاك كنيد.

 

 

توصيه‌هايي براي جرم گيري ماشين لباسشويي بوش

  •  پس از اتمام هر بار شستشو ماشين لباسشويي، درب را چند دقيقه‌اي باز بگذاريد. در اين صورت بخارآب و گرماي داخل ماشين خارج مي‌شود و شما ديگر با بوي بد حاصل از شستشو مواجه نمي‌شويد. با اين كار رسوبات و جرم نيز در دستگاه جمع نمي‌شود و ماشين لباسشويي با كيفيت بهتري شستشو را انجام مي‌دهد.
  • پس از اتمام كاركرد ماشين لباسشويي، لباس‌ها را از دستگاه دربياوريد. ماندن بيشتر لباس‌ها در ماشين موجب ايجاد جرم و بوي نامطبوع خواهد شد. چه‌بسا شايد به دليل رطوبت، بوي بدي در لباس‌ها ايجاد شود و ناچار به شستشوي دوباره لباس‌ها شويد.
  • مي‌توانيد بعد از هر بار شستشو، اجزاي مرطوب ماشين لباسشويي چون لاستيك دور دربلاستيك دور درب را خشك كنيد. پاك كردن رطوبت ماشين لباس شويي باعث جلوگيري از ايجاد لكه در دستگاه و رشد باكتري‌ها مي‌شود. انجام اين امر مي‌تواند شما را در مدت طولاني از انجام جرم گيري لباسشويي بوش بي‌نياز كند.

 

مركز تعمير ماشين لباسشويي بوش

مركز تعميرات بوش با ارائه خدمات مناسب، تعمير لباسشويي بوش و سرويس دوره‌اي در تلاش است كه مشكلات دستگاه شما را در كمترين زمان و هزينه برطرف نمايد. متخصصان و كارشناسان تعمير آنلاين با بيان نكات و توصيه‌هاي لازم در رابطه با نگهداري و طرز استفاده درست از ماشين لباسشويي بوش آموزش‌هاي ضروري را ارائه مي‌دهند.

 

همچنين شما مي‌توانيد براي تعمير لباسشويي و يا جرم‌ گيري ماشين لباسشويي بوش از خدمات تعمير آنلاين بهره بگيريد.

كارشناسان تعمير آنلاين در زمينه انتخاب بهترين پودر جرم گير براي ماشين لباسشويي بوش نيز پاسخگوي شما كاربران گرامي هستند. در صورت بروز سؤال يا اشكال مي‌توانيد از طريق شماره‌هاي مندرج در سايت تعمير آنلاين مشاوره بگيريد

منبع: آترامگ

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.